کد خبر : 199259
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 خرداد 1400 - 8:25
-

غایبان سرشناس در لیگ برتر فوتسال

غایبان سرشناس در لیگ برتر فوتسال

چند مربی سرشناس لیگ برتر فوتسال در این فصل از رقابت‌ها احتمالا غایب خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های لیگ برتری فوتسال به خصوص مدعیان کم کم تکلیف نیمکت‌های مربیگری خود را مشخص کرده‌اند. کراپ با جواد اصغری مقدم، مس سونگون با حمید بی غم و گیتی پسند اصفهان با محمد کشاورز وارد فصل جدید لیگ برتر می شوند و سن ایچ ساوه دیگر تیم مدعی است که مذاکراتی با چند گزینه داشته است اما به نظر می‌رسد در این فصل از لیگ برتر شاهد چند غایب سرشناس باشیم.

وحید شمسایی
سرمربی فصل گذشته گیتی پسند پس از کسب عنوان نایب قهرمانی با این تیم در اصفهان ماندنی نشد. شمسایی تاکید کرده که بعد از پایان لیگ با هیچ تیمی مذاکره نکرده و می‌خواهد به تجارت شخصی‌اش برسد.

علی افضل
سرمربی موفق مس سونگون هم با وجود کسب قهرمانی با این تیم در تبریز ماندنی نشد. او مشکلات خانوادگی را دلیل این تصمیم عنوان کرده و قصد دارد مدتی را به استراحت بپردازد.

رضا لک
سرمربی فصل گذشته کراپ الوند پس از جدایی از این تیم راهی ساری شد و مدیریت فنی این تیم را بر عهده گرفت اما اگر اوضاع مالی ساروی‌ها مثل فصل قبل باشد بعید است او در این تیم بماند. لک فعلا تیمی ندارد اما شاید راهی منصوری قرچک یا سن ایچ ساوه شود.

سایر مربیان
محسن حسن زاده، محمود خوراکچی، احمد باغبانباشی و محسن خبیری دیگر مربیانی هستند که هنوز تیم ندارند اما احتمال اینکه این مربیان هدایت یک تیم در لیگ برتر را بر عهده بگیرند زیاد است و هنوز زود است که آن‌ها را غایب قطعی لیگ برتر دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.