کد خبر : 199417
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 - 14:45
-

مرتضایی در گفتگو با Fut5al :

در نقاط ضعف فرش‌آرا بازیکن جدید می‌گیریم/ مثل سن‌ایچ قائم به بازیکن نبودیم/ اصرار پدرم نبود، در لیگ‌برتر فوتبال حداقل کمک مربی بودم

در نقاط ضعف فرش‌آرا بازیکن جدید می‌گیریم/ مثل سن‌ایچ قائم به بازیکن نبودیم/ اصرار پدرم نبود، در لیگ‌برتر فوتبال حداقل کمک مربی بودم

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: سعی و تلاش ما این است که بازیکنان سال گذشته تیم را حفظ کنیم و انشاالله در نقاط ضعف خود بازیکن جدید به خدمت بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی که در حال تمدید قرارداد خود با فرش‌آرایی‌ها است در گفتگو با خبرنگار Fut5al گفت: هنوز که قرارداد ما قطعی و رسمی نشده است اما یکسری از کارها ئو صحبت‌های اولیه انجام شده ولیکن هنوز جلسه هیات‌مدیره تشکیل نشده است.

او افزود: هیات‌مدیره فرش‌آرا امسال هم به من اعتماد کرده و از این بابت باید تشکر کنم. به نظرم مشکل خاصی نیست و قراردادم نیز به زودی نهایی خواهد شد.

سرمربی فرش‌آرایی‌ها با بیان اینکه شاکله این تیم را برای فصل آینده حفظ خواهد کرد، گفت: تاکنون فقط رستمی با سن‌ایچ قرارداد بسته و جدا شده که این موضوع هم به این خاطر است که ما دیر شروع کردیم اما ما هم برنامه داریم و انشاالله در نقاط ضعف تیم بازیکن خواهیم گرفت.

مرتضایی با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در فصل گذشته تصریح کرد: فرش‌آرا سال گذشته با وجود مصدومیت‌ها و محرومیت‌هایی که رخ داد، از لحاظ تیمی بسیار خوب کار کرد و چیزی شبیه به سن‌ایچ قائم به فرد نبود. این اتفاق بزرگ نوید یک نوع استراتژی جدید را می‌داد چراکه سال‌های زیادی فوتسال ایران وابسته به بازیکن بوده و خیلی کم اتفاق می‌افتد تیمی قائم به بازیکنان نام‌دار و اسمی  نباشد.

او به وجود این تفکر در سایر تیم‌های لیگ‌برتری اشاره کرد و گفت: می‌بینید که باشگاه‌های متمول لیگ همچنان به دنبال بازیکنان اسمی و نامدار هستند چون نتیجه گیری را اینطور دریافته‌اند. اما فرش‌آرا به لحاظ بودجه مشخص و متفاوتش با دیگر تیم‌های بالاتر به نظرم عملکرد خوبی داشته و به جرات می‌گویم از دو تیم بالای سر خود در جدول پایانی لیگ، حدود ۴برابر کمتر هزینه کرده است.

سرمربی فرش‌آرا تاکید کرد: طبیعتا این اختلاف بودجه‌ای کار فرش‌آرا را سخت‌تر می‌کند اما ما هم به لحاظ شکل کار، باید خودمان را با وضع موجود و حاکم بر باشگاه وفق بدهیم که هم تیم خوبی داشته باشیم و هم بودجه‌ای را در نظر داشته باشیم که رفع نیاز کند.

مرتضایی اما با کسب اولین رتبه چهارمی در تاریخ فوتسال خراسان رکورددار بوده ولیکن مورد انتقاداتی از داخل این استان قرار دارد. او در پاسخ به این سئوال که آیا مثل برخی بازیکنان فوتبال که زیر نام و سایه پدر قرار می‌گیرند آیا او هم زیر نام پدرش (مدیرعامل فرش‌آرا) قرار گرفته؟ گفت: صادقانه می‌گویم که پدر من سال گذشته تقریبا نقش‌شان در تیم فرش‌آرا صفر بود. چون زمان رسیدگی به تیم را با مشغله در شرکت نداشتند و تنها گاهی به عنوان یکی از اعضاء هیات‌مدیره در جلسه بودند. من تلاشم را می‌کنم و کاری به جوسازی‌ها ندارم.

او افزود: به هر حال یک عده تخصص کاری را دارند و قبول مسئولیت می‌کنند. من از سال۱۳۷۵ اکنون ۲۵سال است که مربی هستم و با ابومسلم، پیام و گاز سرخس به عنوان مربی کار می‌کردم. باور کنید اگر اصرار پدرم برای حضور در فرش‌آرا در آن سالی که تیم از علم و ادب آمد نبود، اکنون در فوتبال کارم را می‌کردم و اگر امروز در لیگ‌برتر فوتبال سرمربی نبودم حداقل یک دستیار اول بودم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.