کد خبر : 199595
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 تیر 1400 - 1:09
-

کشاورز: مدیران گیتی‌پسند در اردوی تیم ملی با بازیکنان مذاکره نکردند/ به اندازه کافی ستاره داریم

کشاورز: مدیران گیتی‌پسند در اردوی تیم ملی با بازیکنان مذاکره نکردند/ به اندازه کافی ستاره داریم

سرمربی گیتی‌پسند اصفهان گفت که مدیران این باشگاه به هیچ وجه در اردوی تیم ملی فوتسال با بازیکنان ملی‌پوش مذاکره نکردند و بازیکنان از اردوی تیم ملی خارج می‌شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز درباره بازگشت به گیتی‌پسند در قامت سرمربی این تیم، گفت: شرایط حرفه‌ای ایجاب می‌کند یک نفر امسال در یک تیم باشد و سال بعد در تیم دیگر. من بیشتر سال‌های دوران بازیگری‌ام را در گیتی‌پسند گذراندم و امسال هم با ارائه پیشنهاد و ادامه مذاکرات، در خدمت این باشگاه خواهم بود.

به اندازه کافی ستاره داریم و به دنبال جذب ستاره نیستیم
وی در مورد فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی گیتی‌پسند تصریح کرد: تلاش کردیم بر حسب نیازهای خود گام برداریم و عملکردی هیجانی و پُرتلاش در نقل‌وانتقالات نداشتیم. فقط سه بازیکن به خدمت گرفته و استخوان‌بندی تیم را حفظ کردیم. در نقاطی که گیتی‌پسند به بازیکن نیاز دارد، بازیکنانی به خدمت گرفتیم و با چند بازیکن در حال مذاکره هستیم. لیگ دسته اول را هم بررسی می‌کنیم تا بازیکنانی به خدمت بگیریم که به ما کمک کنند. خودمان به اندازه کافی ستاره داریم و به دنبال جذب ستاره‌ها نیستیم. ما به جای اسم به سراغ بازیکنان خوب در پُست‌های مختلف می‌رویم.

مدیران گیتی‌پسند در اردوی تیم ملی بازیکن نگرفتند، بازیکنان از اردو خارج می‌شدند
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در واکنش به انتقاد برخی از اهالی فوتسال از این باشگاه، به خاطر مذاکره با بازیکنان تیم ملی در اردوی این تیم اظهار داشت: اصلاً چنین اتفاقی نیفتاده و دوستان بزرگنمایی می‌کنند. باشگاه گیتی‌پسند به رفتار حرفه‌ای کاملاً واقف است و می‌داند باید چه کند. من در جریان مذاکرات بودم و حضور مدیران گیتی‌پسند در اردوی تیم ملی را قویاً تکذیب می‌کنم. مطرح کردن این بحث بداخلاقی است. مدیران ما هیچ وقت در اردوی تیم ملی با کسی مذاکره نمی‌کنند. زمان‌هایی که خارج از شرایط تمرین و اردوی تیم ملی بوده، این موضوع احتمالاً با هماهنگی سرمربی تیم ملی صورت گرفته است.

ملی‌پوشان با ۴ هفته بازی در لیگ برتر به شرایط ایده‌آل می‌رسند
کشاورز درباره تعیین روز ۷ مرداد برای آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال بیان کرد: بعضی سال‌ها خوب است که ملی فکر کنیم. ناظم‌الشریعه برنامه‌ای ارائه کرده که مطابق آن، لیگ برتر باید قبل از جام جهانی آغاز شود. به همین خاطر شاید سختی‌هایی برای باشگاه‌ها ایجاد شود، اما امسال باید مصالح ملی را در نظر بگیریم. اگر تیم‌های بازیکنان مشخص باشد و آنها در چهار بازی به میدان بروند، به شرایط ایده‌آل می‌رسند. هرچند وضعیت باشگاه‌ها در این زمینه دشوار خواهد بود.

بازی‌های دوستانه یکی پس از دیگری لغو می‌شوند
وی در مورد عدم وجود تدارکات مناسب برای شاگردان ناظم‌الشریعه در جام جهانی لیتوانی خاطرنشان کرد: متأسفانه دیدارهای تدارکاتی ایران یکی پس از دیگری لغو می‌شوند و بازی‌های دوستانه تیم ملی زیاد نبوده است. نظر سرمربی تیم ملی بر این بوده که چهار هفته لیگ برتر به تیم ملی کمک می‌کند و ما باید مصالح ملی را ببینیم. یکی از بزرگترین مشکلات برای جام جهانی، نبود بازی تدارکاتی است و شاید به آماده‌سازی تیم ملی لطمه بزند.

نباید مهم باشد با چه تیمی بازی می‌کنیم
سرمربی گیتی‌پسند با اشاره به قرعه تیم ملی ایران در جام جهانی لیتوانی و همگروهی با صربستان، آمریکا و آرژانتین به تسنیم گفت: تیم ما به مقام سوم جام جهانی ۲۰۱۶ رسیده است و احساس می‌کنم خیلی نباید به گروه‌بندی توجه کنیم. تیم ملی ما قدرتمند است و از الان باید برای کسب جایگاه مناسب در جام جهانی استارت بزند. تمامی دیدارهای جام جهانی دشوار است و برای رسیدن به سکو نباید مهم باشد با چه تیمی بازی کنیم. به نظرم از گروه F صعود می‌کنیم و خود را برای کسب رتبه‌ای خوب آماده خواهیم کرد.

ناظم‌الشریعه را در جریان مذاکراتم قرار داده بودم
کشاورز درباره رد پیشنهاد مربیگری در تیم ملی فوتسال و اینکه آیا تمایل به ادامه زندگی حرفه‌ای به عنوان سرمربی باعث شد به تیم ملی نرود، تصریح کرد: از ناظم‌الشریعه تشکر می‌کنم که به من اعتماد داشت و پیشنهاد همکاری را ارائه کرد. او را در جریان مذاکره با چند باشگاه قرار داده بودم و ناظم‌الشریعه هم دست مرا برای انتخاب آینده کاری‌ام باز گذاشت. قصد من فقط کمک به تیم ملی بود و جایگاه اصلاً اهمیتی نداشت. مربیان ارزنده‌ای چون ناظم‌الشریعه و حیدریان در تیم ملی هستند و جایگاه برای من اهمیتی نداشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.