کد خبر : 199628
تاریخ انتشار : شنبه 5 تیر 1400 - 8:52
-

پرکاس:سن ایچ با کمبود مهره مواجه نمی شد رتبه بهتری کسب می کرد/با کراپ به دنبال قهرمانی هستم

پرکاس:سن ایچ با کمبود مهره مواجه نمی شد رتبه بهتری کسب می کرد/با کراپ به دنبال قهرمانی هستم

دروازه بان جدید تیم کراپ از وضعیتش می گوید.

سینا پرکاس دروازه بان جدید تیم کراپ الوند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد فصل گذشته لیگ برتر و حضورش در تیم سن ایچ ساوه گفت: فصل گذشته فصل خیلی سختی بود. به دلیل وجود بیماری کرونا لیگ به صورت دو گروه و بعد پلی آف و بازیها فشرده انجام شد‌. تیم سن ایچ با کمبود نفر در طول فصل مواجه شد که فشار را روی بقیه بازیکنانی که بازی می کردند زیاد کرده بود. در آخر فصل با تلاش مدیریت تیم، کادر توانا و بازیکن های با غیرت تیم بهترین نتیجه برای تیم سن ایچ که با سومی لیگ همراه شد را بدست آوردیم که اگر با کمبود نفر مواجه نمی شدیم‌ چه بسا رتبه بهتری می توانستیم کسب کنیم.

وی در مورد پیوستنش به تیم کراپ الوند اذعان داشت:چند پیشنهاد خوب امسال داشتم تا اینکه با باشگاه کراپ صحبت هایی انجام شد. تیم کراپ دارای بازیکنای ملی پوش و توانمندی است و با مشورتی که گرفتم و با جلسه ای که با مدیر عامل کراپ و شخص آقای جواد اصغری مقدم که پیشرفت ورزشی ام را مدیون ایشان هستم و کاپیتان تیم آقای جاوید داشتم، تصمیم گرفتم به تیم کراپ بیایم.

پرکاس در مورد وضعیت مدعیان قهرمانی گفت:تیم های مس سونگون و گیتی پسند رقبای کراپ برای قهرمانی هستند و بقیه تیم های لیگ هم قابل احترام. هدف کراپ قهرمانی در لیگ است و تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا به هدف باشگاه برسیم.

وی در مورد دعوتش به اردوی تیم ملی تاکید کرد: تشکر می کنم از کادر فنی تیم ملی که مرا دعوت کردند. صبح و عصر تمرینات فشرده ای را زیر نظر کادر فنی برگزار می کنیم تا برای مسابقات آینده آماده شویم.تمام تلاشم را می کنم تا جواب اعتماد کادر فنی تیم ملی را بدهم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.