کد خبر : 199744
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 تیر 1400 - 13:32
-

شمسایی: به جای اینکه با برنامه جلو برویم به افراد وابسته هستیم/افرادی که در رأس کار هستند فکر می‌کنند خیلی سریع می‌توانند کارها را انجام بدهند

شمسایی: به جای اینکه با برنامه جلو برویم به افراد وابسته هستیم/افرادی که در رأس کار هستند فکر می‌کنند خیلی سریع می‌توانند کارها را انجام بدهند

وحید شمسایی از شرایط فوتسال ایران گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی درباره شرایط تیم ملی فوتسال کشورمان در آستانه مسابقات جام جهانی لیتوانی و لغو اردوهای تدارکاتی گفت: متأسفانه در فوتسال ایران شرایط به گونه‌ای است که به جای اینکه با برنامه جلو برویم به افراد وابسته می‌شویم. در صورتی که باید طبق ساختار پیش برویم و حتی اگر افراد هم روی کار نباشند باید برنامه‌ریزی مدون داشته باشیم. از طرف دیگر افرادی که در رأس کار هستند فکر می‌کنند خیلی سریع می‌توانند کارها را انجام بدهند و یا یک تلفن یا ایمیل بازی تدارکاتی برای تیم ملی فراهم کنند در صورتی که اصلاً به این صورت نیست. تیم ملی قرار است در مسابقات جام جهانی شرکت کند و نیاز به بازی‌های تدارکاتی دارد. متأسفانه با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۱ لغو شد که این موضوع به ضرر تیم ایران تمام شد و ما ۶ بازی را از دست دادیم. پس از آن بازی با ژاپن و تورنمنت صدرا هم لغو شدند و متأسفانه هیچ تیمی نپذیرفت به ایران بیاید. البته سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان هم اعلام کرده بود که در تورنمنت تایلند حضور پیدا نمی‌کنند در صورتی که با این شرایط تیم ملی حتما به بازی‌های تدارکاتی نیاز دارد.

توقع از تیم ملی فوتسال ایران زیاد است

وی گفت: در حال حاضر تیم ملی کارهای بدنی را انجام می‌دهد و مسابقات لیگ فوتسال هم از هفتم مردادماه آغاز می‌شود اما با تمام این برنامه‌ها کمبود بازی‌های تدارکاتی حس می‌شود. تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام جهانی در سال ۲۰۱۶ کلمبیا عنوان سومی را کسب کرد و توقع از این تیم زیاد است و باید شرایط را برای آن‌ها فراهم کنیم تا بتوانند از عنوان قبلی خود دفاع کنند. فوتسال ایران اسم و رسم دار است و همانطور که گفتم انتظارات از این تیم بالاست، بنابراین هر چه سریع‌تر باید شرایط را برای این تیم فراهم کنیم تا با آمادگی کامل در مسابقات جام جهانی حضور پیدا کنند. دوره جدید ریاست فدراسیون فوتبال تقریباً ۴ ماه است که آغاز شده و سراجی هم به‌عنوان سرپرست کمیته فوتسال در هیئت‌رئیسه فدراسیون حضور دارد و نیاز است که نگاه ویژه‌ای به این رشته داشته باشد.

صحبت‌ها هم با هم تناقض دارد

مربی فوتسال کشورمان در مورد همگروهی تیم فوتسال ایران با آرژانتین، صربستان و امریکا اظهار کرد: اگر بخواهیم عملکرد تیم‌ها را با توجه به رنکینگ آن‌ها در فیفا توجه کنیم بدون شک آرژانتین حریف سرسختی برای ما خواهد بود و تقابل ایران و آرژانتین سخت خواهد بود اما نباید فراموش کنیم که ما ایران هستیم و روی تیم ما حساب ویژه‌ای باز می‌شود. البته باید به این موضوع تأکید کنم که مسابقات جام جهانی کلا سخت است و باید کسانی که برای این رقابت‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند این موضوع را در نظر بگیرند و بدون برگزاری مسابقات تدارکاتی تیم راهی لیتوانی نشود. قرار بود تیم ایران با ژاپن بازی داشته باشد که آخر ما نفهمیدیم این بازی قرار بود برگزار شود یا خیر. پس از آن تورنمنت صدرا در دستور کار قرار گرفت که آن هم لغو شد. متأسفانه صحبت‌ها هم با هم تناقض دارد، از یک طرف گفتند سرمربی تیم ملی فوتسال تمایل ندارد تیم در تورنمنت تایلند شرکت کند، اما الان می‌گویند که فدراسیون به دنبال حضور ایران در این رقابت‌هاست.

فوتسالی‌ها بیرون گود هستند

شمسایی تأکید کرد: متأسفانه اتفاقات عجیب و غریبی در فوتسال ما رقم می‌خورد. فردی که از سوی کمیته اخلاق محروم شده است شرط می‌گذارد در صورتی بازی تدارکاتی برای ایران فراهم می‌کند که محرومیت او بخشیده شود. این صحبت‌ها ناراحت‌کننده است. فوتسال افراد بزرگی دارد که دوست دارند برای این رشته از دل و جان مایه بگذارند و کار کنند اما متأسفانه بیرون از گود هستند، به خاطر مسائلی مثل دروغ و دو رویی آن‌ها ترجیح دادند در این رشته حضور نداشته باشند.به هر حال امیدوارم تیم مدیریتی جدید در فدراسیون فوتبال قانون‌مند عمل کند و ما حداقل برای ۱۰ ساله آینده برنامه‌ریزی داشته باشیم و بدون اینکه به حضور افراد توجه کنیم تنها به اجرای برنامه تأکید کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶

آخه نه که تو در گیتى پسند و تیم هاى دیگه با برنامه بودى ؟!!! خخخخخخ