کد خبر : 199792
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تیر 1400 - 8:54
-

خانه فوتسال؛ جایگزین ساختمان‌هایی که قرار است فروخته شود!

خانه فوتسال؛ جایگزین ساختمان‌هایی که قرار است فروخته شود!

به نظر می‌رسد به‌زودی ساختمان کمیته و سازمان لیگ فوتسال جابه‌جا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، به نظر می‌رسد به‌زودی ساختمان کمیته و سازمان لیگ فوتسال جابه‌جا می‌شود.

 اولین و شاید عجیب‌ترین اتفاق پس از روی کار آمدن مهرداد سراجی در کمیته فوتسال مطرح شدن بحث فروش ساختمان‌های سازمان لیگ فوتسال بود. گرچه این اتفاق با دستور رییس فدراسیون فوتبال رخ خواهد داد اما مدیران فوتسالی نسبت به آن واکنش چندانی نداشتند. در این باره مدیران باشگاه‌ها موضع گیری کردند و حتی چند تیم تهدید کردند که از لیگ کنار خواهند کشید اما کمیته فوتسال پاسخ روشنی به این اتفاق نداده است. مهرداد سراجی، سرپرست کمیته فوتسال چندی پیش در این باره گفت که در آستانه جام جهانی موضوعات مهم‌تری هم وجود دارد و بهتر است به این قضیه پرداخته نشود.

اخیرا اما خبری منتشر شد که نشان می‌دهد فروش ساختمان‌های سازمان لیگ فوتسال جدی است. علیرضا امامی‌فر، رییس مرکز ملی فوتبال پس از بازسازی برخی از قسمت‌های مرکز ملی فوتبال و رفع برخی از مشکلات تجهیزات مجموعه «پِک» گفت: با توجه به دستور رییس فدراسیون فوتبال، به زودی ساختمان فوتسال را افتتاح خواهیم کرد تا مجموعه فوتسال نیز در مرکز ملی فوتبال فعالیت‌های خود را هم‌چون گذشته و با امکانات و تجهیزات کامل‌تری ادامه دهند.

این اتفاق نشان دهنده این است که با افتتاح خانه فوتسال عملا همه فعالیت‌های فوتسالی‌ها به این مکان منتقل شده و دو واحدی که پیش از این با هزینه باشگاه‌های فوتسال خریداری شده بود برای پرداخت بدهی‌های فدراسیون فوتبال به فروش خواهد رفت. البته دور بودن ساختمان فوتسال از فدراسیون فوتبال در این بحث لحاظ نشده و با توجه به این که قراردادها و تصمیم گیری‌های فوتسال در فدراسیون فوتبال جنبه قانونی پیدا می‌کند؛ شرایط مناسبی که پیش از این با توجه به نزدیکی دو ساختمان وجود داشت از بین می‌رود.

در هر صورت باید دید با نقل و انتقال فوتسالی‌ها به این ساختمان در نهایت چه فرجامی در انتظار ساختمان‌های سازمان لیگ فوتسال در خیابان سئول خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.