کد خبر : 201188
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 22:57
-

اصغری‌مقدم در گفتگو با Fut5al :

دنبال شروع پرقدرت کراپ در لیگ هستیم/ نگران خستگی ملی‌پوشان هستم

دنبال شروع پرقدرت کراپ در لیگ هستیم/ نگران خستگی ملی‌پوشان هستم

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند گفت: از بازی مقابل مقاومت البرز به دنبال یک شروع پرقدرت در لیگ‌برتر فوتسال ایران هستیم.

جواد اصغری‌مقدم، سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند در آستانه دیدار تیمش مقابل مقاومت البرز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: پیش از هر چیز باید درگذشت کاظم محمدی را به جامعه فوتسال ایران و ورزش کشور تسلیت بگویم که واقعا غم بزرگی است و همه ما را متاثر کرد. کاظم واقعا از بازیکنان به یادماندنی فوتسال ایران بود که هیچگاه از خاطر اهالی فوتسال نخواهد رفت.

سرمربی کراپ ادامه داد: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و تیم سرحالی هستیم و تنها دغدغه من خستگی بازیکنان ملی‌پوش مان هست که در تورنمنت تایلند بازی‌های پشت‌سر هم و سنگینی را پشت‌سر گذاشتند.

او افزود: در مجموع شرایط خوبی برای این بازی داریم و انشاالله برای کسب اولین پیروزی با یک نتیجه مطلوب به مصاف مقاومت می‌رویم و انشاالله باید از میزبانی خود به بهترین شکل استفاده کنیم.

اصغری مقدم در خصوص حریف تیمش نیز متذکر شد: قطعا تیم مقاومت البرز از تیم‌های خوب لیگ ما در فصل گذشته بود که در فصل جدید قدری جوانتر هم شده و انگیزه‌های خاص خود را دارد اما کراپ هم فقط به کسب سه امتیاز فکر می‌کند و انشاالله برای ارائه یک فوتسال زیبا و بعد پیروزی این بازی خانگی به میدان می‌رویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.