کد خبر : 201078
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 12:52
-

طاهری: حیف از قرچک که دیگر تیم فوتسال ندارد

طاهری: حیف از قرچک که دیگر تیم فوتسال ندارد

کاپیتان فصل گذشته تیم فوتسال شهید منصوری قرچک به فروش امتیاز این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد طاهری کاپیتان تیم منصوری قرچک با ابراز ناراحتی از فروش امتیاز این تیم به مشهد گفت: حیف از قرچک که با این پتانسیل دیگر تیمی در فوتسال ندارد.متاسفانه عدم حمایت لازم از این تیم و نداشتن اسپانسر باعث شد تا این اتفاق بیفتد و برای هیچکس هم مهم نبود که این سرمایه انسانی در قرچک چه خواهد شد.
وی افزود: قرچک در سال های اخیر چهره ای چون مجتبی نصیری نیا، امین مجیدی پور،محمد گرواند، مسعود محمدی و… را به تیم ملی داده و بازیکنان بزرگی هم در این شهر بازی کرده اند و حیف است که این پتانسیل از بین برود.
طاهری با بیان اینکه منتظر بودیم تا تیمی قدرتمند برای فصل جدید روانه لیگ برتر شود تاکید کرد:بازیکنان منتظر بودند و انگیزه بالایی داشتند که تیمی خوب روانه این فصل شود اما خبر فروش امتیاز تیم همه را شوکه کرد. متاسفانه سنگ اندازی ها باعث شد تا اتفاق خوبی برای تیم نیفتد.
کاپیتان فصل گذشته منصوری قرچک در مورد وضعیت خود گفت:منتظر تیم منصوری بودم اما حالا شرایطم مشخص نیست و باید ببینم چه پیشنهاداتی می رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹

همین شماها تقوی رو ساپورت کردین و حالا که همه رو پیچوند و رفت دنبال منافع خودشو کل منطقه رو نابود کرد تازه صداتون دراومده و فهمیدین چه کلاهی گذاشت سرتون… ضمنا نامه خروج رو بخون و ببین نوشته ستارگان ورامین نه منصوری قرچک و اینم کلاه دیگه ای بود که پارسال سر همه گذاشت که تیم به قرچک واگذار شده اما الان دستش رو شد ولی حیف که آدما متوجه نمیشن و بازم بهش اعتماد میشه

ورامین مهد تمدن چهارشنبه , ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲

پدر پولدار خیلی تاثیر گذاره برای پیشرفت درسته آقای طاهری .
هم دوره های شما سالهاست از فوتسال خداحافظی کردند فکر نمیکنید دیگه برای بازی کردن توانی ندارید
وقتی روی نیمکت می‌نشینید و یک جوان بازی میکند و از شما فقط برای شیر یا خط اول بازی استفاده میکنند کاملا همه چیز مشخص است
البته تبلیغات چی هایی دارید که واستون سنگ تمام میگذارند