کد خبر : 201150
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 19:45
-

هفته اول لیگ‌برتر فوتسال ایران؛

عبور مس سونگون از دیوار بتنی کلاردشت/ زندی بتن در قد و قواره لیگ‌برتر/ دیرک فخیم را در هت‌تریک ناکام گذاشت

عبور مس سونگون از دیوار بتنی کلاردشت/ زندی بتن در قد و قواره لیگ‌برتر/ دیرک فخیم را در هت‌تریک ناکام گذاشت

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با نتیجه ۴ بر ۳ در یک دیدار ماراتن گونه از سد زندی بتن کلاردشت عبور کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در اولین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران از ساعت ۱۸ امروز مس سونگون ورزقان قهرمان چهار دوره متوالی ایران در تبریز میزبان زندی بتن کلاردشت بود تا یک دیدار جذاب میان صدرنشین ادوار لیگ و تیم تازه راه یافته به نمایش درآید.

زندی بتن در این دیدار به گل زودهنگام توسط رحمان سارانی دست پیدا کرد اما شدت حملات مس باعث شد تا این گل توسط فرهاد فخیم در همان نیمه اول پاسخ داده شود شروع نیمه دوم این بازی با گل عسگری همراه بود و اگرچه که کلاردشتی‌ها به شکلی ماراتن گونه این گل را پاسخ دادند اما مس باز هم با یک گل دیگر برتری خود را به حریف تازه وارد شمالی دیکته کرد.

مس سونگون ورزقان که انگار موتور گلزنی اش هرچه از زمان بازی می گذشت گرم تر و گرم تر میشد باز هم با وجود دریافت گل سوم از حریفش، گل چهارم خود را نیز توسط کاپیتان فرهاد فخیم به ثمر رساند. فخیم در این بازی یکبار هم به دیرک دروازه احسانی کوبید.

زندی بتن که در این بازی سه بازیکن تبریزی به نام های نادر حنیفی رشید قلی پور و شهرام شریف زاده را در ترکیب خود داشت و محمد دهقان نژاد نیز از مس سونگون به این تیم اضافه شده بود تا هرگز در تبریز احساس غریبگی نکند. تیم مجید رئیسی با تلفیقی از بازیکنان لیگ یکی و با تجربه لیگ برتری فراتر از قواره فصل گذشته خود ظاهر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.