کد خبر : 201240
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 مرداد 1400 - 17:15
-

مالک چیپس کامل در گفتگو با Fut5al:

با اتحاد استانی خراسان را صاحب دومین سهمیه لیگ‌برتری کردیم/ پنل ثبت قراردادهای ما ظهر باز شد، چطور به تهران می‌رفتیم؟/ در تیم چیپس روی بازیکنان بومی باز است

با اتحاد استانی خراسان را صاحب دومین سهمیه لیگ‌برتری کردیم/ پنل ثبت قراردادهای ما ظهر باز شد، چطور به تهران می‌رفتیم؟/ در تیم چیپس روی بازیکنان بومی باز است

مجتبی رنجوری گفت: با همدلی و اتحادی که درون استان شکل گرفت، خراسان را صاحب دومین سهمیه لیگ‌برتری کردیم که به آن می‌بالیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در پی انتقال قطعی امتیاز منصوری قرچک به چیپس کامل مشهد مجتبی رنجوری در گفتگو با Fut5al گفت: جا دارد این اتفاق بزرگ و حضور دومین سهمیه لیگ برتری فوتسال استان خراسان در لیگ برتر با اهتمام خراسانی‌های عزیز را تبریک بگویم چراکه استعدادهای استان حداقل یک سهمیه دیگر را برای پرورش آنها می‌طلبید.

مالک باشگاه چیپس کامل در خصوص چگونگی این اتفاق نیز تصریح کرد: حقیقتا در اقدامی ارزشمند و درون استانی از سوی برخی از اهالی فوتسال مشهد صحبت‌هایی با منصوری قرچک شکل گرفته و اقدامات اولیه‌ای انجام شده بود اما ابتر مانده بود و وقتی آقای مصطفی نعمتی رسما به ما پیشنهاد داد که جلو بیاییم با کمال میل پذیرفتیم تا نه به عنوان اسپانسر بلکه برای مالکیت تمام و کمال چیپس کامل ورود کنیم و کار را استارت بزنیم.

رنجوری ادامه داد: به همین خاطر نیز مصطفی نعمتی مدیرعامل سابق باشگاه اقتدارنوین فردوسی که به واقع از دلسوزان فوتسال است به همراه مجتبی نریمان‌پور به تهران رفته و کار خریداری امتیاز برای چیپس کامل را نهایی کردند که همین‌جا از ایشان و همه کسانی که بابت این انتقال از روز اول حرکتی انجام داده بودند تشکر و قدردانی می‌کنم و واقعا این انتقال با همدلی مشهدی‌ها شکل گرفت.

مالک چیپس کامل با بیان اینکه اولویت تیمش در لیگ‌برتر بومی‌گرایی است متذکر شد: بازیکن توانمند بومی در استان خراسان کم نداریم سابقه فوتسال این استان نیز نشان می‌دهد که معدنی از بازیکنان مستعد در رشته فوتسال است. در تیم ما به روی همه این بازیکنان باز است انشالله به زودی لیست نفرات خود را با استفاده از این ظرفیت ها نهایی خواهیم کرد.

رنجوری با معرفی سرمربی تیمش نیز خاطرنشان کرد: محسن جنگی سرمربی ما در لیگ.برتر خواهد بود و همانطور که عهده‌دار در این پست در این لیگ یک بود امیدوارم بتواند در لیگ‌برتر نیز یک تیم آبرومند را سرو شکل دهد.

او در خصوص زمزمه‌های حضور مصطفی طیبی در چیپس کامل مشهد نیز گفت: ایشان از بازیکنان افتخارآفرین فوتسال خراسان در عرصه ملی و جام‌جهانی بوده و حضورش را قطعا مغتنم خواهیم شمرد و در همین روزهای آینده پای مذاکره خواهیم نشست تا از حضور و تجربیات ارزشمندش در لیگ‌برتر امسال نیز بهره‌‌مند شویم.

مالک چیپس کامل مشهد در پاسخ به علت عدم حضور این تیم در دیدار با راگا در هفته اول نیز خاطرنشان کرد: با توجه به دیر آماده شدن تسویه حساب کامل باشگاه مبدا در فدراسیون،‌ تا ظهر امروز پنل ثبت قراردادهای چیپس کامل باز نبود تا بتوانیم بازیکنان خود را ثبت کنیم در چنین شرایطی که نه بازیکن مشخصی داشتیم و نه تست‌های PCR کوید را انجام داده بودیم هرگز امکان بازی نداشتیم.

رنجوری یادآور شد: انجام مراسم تحلیف ریاست جمهوری در تهران نیز که باعث محدودیت‌های سفر و ترافیک‌های شدید پروازی به تهران به دلیل محدود شدن ترددها شده بود امکان هرگونه جابجایی تیم ما به تهران را سلب کرده بود. انشاالله با مساعدت کمیته فوتسال این بازی را در زمانی دیگر در تعطیلات لیگ برگزار خواهیم کرد و مطمئن هستم شرایط ما را درک خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.