کد خبر : 201271
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 مرداد 1400 - 19:46
-

روز دوم هفته نخست لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور؛

توقف تیم‌ملی کراپ مقابل جوانان کم نام و نشان مقاومت در قزوین/ فرش‌آرا مبهوت کامبک تازه وارد کرمانی لیگ/ سه بازی معلق در انتظار تعیین تکلیف

توقف تیم‌ملی کراپ مقابل جوانان کم نام و نشان مقاومت در قزوین/ فرش‌آرا مبهوت کامبک تازه وارد کرمانی لیگ/ سه بازی معلق در انتظار تعیین تکلیف

رقابت های هفته نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور نتایج جالب توجه در دومین روز به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در دومین روز از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، سه دیدار به دلیل انتقال امتیاز و دیر شکل گرفتن برگزار نشد تا در انتظار تعیین تکلیف از سوی فدراسیون فوتبال قرار گیرد.
نقل و انتقال دیرهنگام امتیاز اهورا به سپاهان اصفهان و همچنین منصوری قرچک به چیپس کامل مشهد باعث شد تا این دو دیدار به دلیل عدم انجام پروتکل‌ تست کرونا و همچنین نبود زمان کافی برای شکل گیری و سفر تیم انجام نشود و شهروند ساری نیز بدلیل دیر شروع کردن تمرینات خود در بازی اول حاضر نشد.

اما در حساس‌ترین دیدار امروز، تیم فوتسال کراپ الوند امسال با جذب چند ستاره دیگر از فوتسال ایران شکل و شمایل شبیه به تیم ملی را به خود گرفته است در خانه مقابل تیم کم نام و نشان و جوان مقاومت البرز متوقف شد. جواد اصغری مقدم که عمده آنها را بازیکنان ملی تشکیل می دهند در این بازی قدر خسته نشان داد هرچند که انگیزه بالای حریف البرزی ابتکار عمل این بازی را به دست مهمان سپرده بود. در ماراتن میان دو تیم نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۳ بر ۳ برای میزبان به دست نیامد تا شروع عجیب تیم‌ملی کراپ در بازی خانگی باز هم بهت مالکان این تیم متمول را به دنبال داشته باشد.

در کرمان تیم تازه لیگ‌برتری شده فولاد زرند ایرانیان که نتوانسته عملکرد خوبی در ابتدای فصل نقل و انتقالات داشته باشد با همان شمایل لیگ یکی خود مهمان فرش‌آرای مشهد بود و ابتدا با دو گل عقب افتاد. تیم رضا کردی که با قرعه سختی نیز مواجه شده در این بازی رگه‌هایی از خلاقیت را در کرمان به اجرا گذاشت و توانست با کامبکی بی‌نظیر فرش‌آرای قدرتمند را متوقف کرده و در نهایت با تقسیم امتیازات راهی مشهد کند.

ملی حفاری خوزستان تیم ظاهراً به گل نشسته جنوب کشور که شدیداً با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند با ترکیب جدید و متفاوت خود در برابر سن ایچ ساوه قرار گرفت شکل و شمایل فصل گذشته خود را در این دیدار نداشتند تا نتیجه بازی غیر قابل پیش بینی از کار دربیاید. اگر چه که سن‌ایچ از اوضاع نابسامان حفاری توانست با برتری میلیمتری ۲بر یک، سه امتیاز را به ساوه ببرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نادر پنجشنبه , ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱

چى شد آقاى اصغرى مقدم اینجا دیگه کلاردشت نیست یازده تا بزنى به حریف !!!! با تیم ملى نتونستى ۴ تا بچه رو ببرید؟!