کد خبر : 201225
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 مرداد 1400 - 1:39
-

جابری: سپاهان مقابل گیتی پسند حاضر نشود پرونده اش به کمیته انضباطی می رود

جابری: سپاهان مقابل گیتی پسند حاضر نشود پرونده اش به کمیته انضباطی می رود

رئیس سازمان لیگ برتر فوتسال گفت: در صورت عدم حضور تیمی در بازی موظف به اجرای قانون و ارسال پرونده به کمیته انضباطی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آرش جابری در واکنش به عدم حضور تیم فوتسال سپاهان اصفهان در بازی امروز مقابل گیتی پسند اظهار داشت: نزدیک به یک ماه است که ما برنامه بازی‌‌های لیگ برتر فوتسال اعلام شده و قبل از هر اقدامی با باشگاه‌ها مکاتبه داشتیم که سازمان لیگ مسابقات را طبق برنامه برگزار میکند. 

وی تصریح کرد: باشگاه سپاهان با خرید امتیاز باشگاه اهورای بهبهان جایگزین این تیم در لیگ برتر فوتسال شده، مگر مقصر سازمان لیگ است که این دو باشگاه یک هفته به شروع لیگ به توافق رسیدند که این باشگاه نتوانسته بازیکن جذب کند.

ریس و دبیر سازمان لیگ فوتسال گفت: من به ناظر بازی امروز اعلام کردم در صورتی که باشگاه سپاهان تا قبل از شروع بازی اگر بازیکنی را معرفی کردند از نظر سازمان لیگ مشکلی نیست اما در صورت عدم حضور این تیم یا هر تیم دیگری در مسابقات ما مجبوریم طبق قانون پرونده را به کمیته انضباطی ارسال کنیم.

وی در پاسخ به سوالی که بعضی از باشگاهها مدعی شدند در برگزاری لیگ برتر عجله شده و حتی بعضی از باشگاهها جواب تست آزمایش PCR کرونا را به سازمان لیگ ارسال نکردند، گفت: در مورد برگزاری لیگ هیچ تصمیم عجولانه ای گرفته نشده و ما به خاطر حمایت از تیم ملی و در خواست کادر فنی و رئیس کمیته فوتسال با هماهنگی و موافقت مدیران عامل باشگاه‌ها تاریخ برگزاری لیگ را اعلام کردیم.

جابری افزود: در مورد تست PCR کرونا مگر می‌‌شود بدون آزمایش تست کرونا مسابقه ای برگزار شود؟ هر کسی که مدعی است بدون تست کرونا ما بازی برگزار کردیم می‌تواند از ما یا مراجع نظارتی بخواهد و ما هم مکتوب و مستند پاسخ میدهیم. واقعا نمی‌‌دانم عده‌ای به دنبال چه می‌گردند. هدف اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ برگزاری و سلامتی مسابقات در این شرایط سخت کرونایی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.