کد خبر : 201325
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 - 9:07
-

چیپس کامل از امتیازی که زحمتش را کشیدیم مراقبت کند

طیبی: قول خروج استان دادم و گرفتم/ انتقال امتیاز منصوری به شهر ما حاصل یکی شدن مشهدی‌ها بود

طیبی: قول خروج استان دادم و گرفتم/ انتقال امتیاز منصوری به شهر ما حاصل یکی شدن مشهدی‌ها بود

بازیکن سابق تیم‌ملی فوتسال ایران گفت: قصد خودستایی ندارم اما خوشحالم که ۸۰درصد دو سهمیه‌‎ای شدن مشهد در لیگ‌برتر حاصل تلاش حدودا یک ماهه‌ای بود که انجام دادم و به گفته اکبر تقوی اگر جلو نرفته بودم این امتیاز به مشهد نمی‌آمد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی طیبی پس از انتقال امتیاز منصوری قرچک به چیپس کامل در خصوص چگونگی این اتفاق روشنگری کرد و گفت: بنده با کمک مصطفی نعمتی برای مشهدی‌ها و فوتسال این شهر وارد عمل شدیم تا فرصتی را برای جوانان آینده این شهر مهیا کنیم که به رونق فوتسال این شهر کمک بسیار بزرگی می‌کند. برای خروج از استان این امتیاز به همراه آقای نعمتی از جان مایه گذاشتیم که در نهایت با همکاری مجموعه چیپس کامل به سرانجام رسید.

او افزود: این اتفاق نشان داد اگر مشهدی‌ها بخواهند و با هم یکی باشند، کارهای بزرگی را به راحتی انجام می‎دهند و این امتیاز و خروج استان گرفتن آن کاری بسیار بزرگ و سختی است که ماحصل یکی شدن مشهدی‌ها بود.

مصطفی طیبی با تاکید بر اینکه استارت این اقدام را برای همدلی و یکی شدن در استان خراسان زده، متذکر شد: حرفم را در عمل ثابت کردم تا روزی که قول امتیاز و خروج استان را دادم ماموریت غیرممکن ممکن شود و الان هم خدا را شاکر هستم که این تیم در اختیار دوستداران و همشهریان عزیز مشهدی من است.

ملی‌پوش مشهدی فوتسال ایران در خصوص انگیزه خود از این روشنگری نیز را اینطور بیان کرد و گفت: نمی‌خواستم پاسخ کسانی را بدهم که می‌پنداشتند و همه جا می‌گفتند به هیچ عنوان امتیازی در کار نیست و اگر هم باشد خروج استانی در کار نیست! من فقط خواستم گوشه‌ایی از همدلی و یکی بودن مشهدی‌ها را به همه و به خودشان نشان بدهم تا بدانند اگر بخواهند یکی شوند چه قدرت بزرگی می‌شوند.

او ادامه داد: تلاش مصطفی طیبی از روزی که در این مسیر قدم گذاشتم یکی شدن و یکی بودن مشهدی‌ها و خراسانی‌ها بوده و هست و امیدوارم برای یک بار هم که شده بیایند تا با جان و دل پشت هم باشیم.

طیبی تاکید کرد: الان تیم در اختیار آقای رنجوری و مجموعه چیپس است و امیدوارم که مجموعه چیپس بتواند از این امانت و امتیازی که بسیار برایش زحمت کشیده شده را با بستن تیمی قوی و خوب و کادر فنی و هیات‌مدیره مقتدر و به کارگیری آدم‌های کارآمد به خوبی نگهداری و مراقبت کند و این امانت را برای نسل‌های بعدی فوتسال این استان در لیگ‌برتر به یادگار نگه دارند.

این بازیکن مشهدی سابق تیم‌ملی یادآور شد: از همین‌جا به تمام اهالی ورزشی از مربیان و بازیکنان گرفته تا تدارکات و زحمت‌کشانی که کارشان بزرگ است ولی به چشم نمی‌آید، چه آنان که دلشان با امتیاز بود و چه آنان که دلشان نبود می‌گویم همه شما عزیزان دوستان من هستید و زحمت‌های تک تک شماها بوده که تا الان فوتسال مشهد به یکی از قطب‌های فوتسال کشور تبدیل شده و چندین سال است که بازیکن ملی‌پوش و درجه یک و مربیان درجه یک تحویل فوتسال کشور داده است. به امید یکی شدن و یکی بودن همه ما در کنار هم برای سر بلندی ورزش استان خراسان و شهر مشهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.