کد خبر : 201360
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 - 11:52
-

کاپیتان پاس تهران:جدایی از تیمی که از ابتدای تشکیل در کنارش بودم دشوار است

کاپیتان پاس تهران:جدایی از تیمی که از ابتدای تشکیل در کنارش بودم دشوار است

کاپیتان تیم پاس از جدایی اش از این تیم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هرچند جابجایی بازیکنان در دنیای حرفه‌ای موضوعی عادی است، اما خبر جدایی برخی از بازیکنان از تیم‌هایشان چیزی نیست که به راحتی قابل پذیرش باشد. یکی از این بازیکنان نادر نادری کاپیتان ساروی تیم پاس تهران است که از ابتدای تشکیل این تیم در کنار سعید دل‌انگیز سرمربی سابق پاس و مربی فعلی مجتمع فردوس قم همواره حضور داشته است.

وی در این خصوص گفت: ۱۰ سال افتخار حضور در تیم بزرگ پاس تهران را داشتم و با این تیم فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌ام و تجربیات زیادی را به دست آوردم. هرچند همیشه آرزو داشتم با این تیم به لیگ برتر صعود کنم ولی با وجود لیاقتی که پاس دارد، اتفاقات هفته‌های پایانی و مشکلاتی که تیم‌های نظامی دارند، اجازه نداد تا این رویای من محقق شود.
نادری در خصوص شرایطش در فصل پیش رو گفت: در ۱۰ سال گذشته همیشه پیشنهاداتی از تیم‌های لیگ برتر و لیگ یک داشتم که به دلیل عرقی که به تیم پاس داشتم و شرایط خاص کاری خودم، از این تیم جدا نشدم. اما امسال به خاطر برخی مشکلات شخصی، تصمیم گرفتم به پیشنهادات خودم فکر کنم و تا چند روز آینده تصمیم نهایی خود را خواهم گرفت. هرچند جدایی از تیمی که از ابتدای تشکیل آن کنارش بودم و سال‌ها با آن زندگی کردم خیلی سخت است.
وی در انتها افزود: جا دارد از برادر بزرگتر و رفیق چند ساله خودم آقای سعید دل‌انگیز تشکر کنم. ایشان در این چند سال با تمام وجود در کنارم بود و همیشه از من حمایت کردند. همچنین از تمامی مدیران باشگاه بزرگ پاس تقدیر و تشکر می‌کنم. امیدوارم امسال برای این تیم بزرگ سال صعود به لیگ برتر باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.