کد خبر : 201375
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1400 - 10:04
-

مالک چیپس کامل در گفتگو با Fut5al :

به کمیته انضباطی اطلاعات غلط ندهند/ می‌توانستیم و بازی نکردیم؟/ چیپس کامل در انتظار عدالت است

به کمیته انضباطی اطلاعات غلط ندهند/ می‌توانستیم و بازی نکردیم؟/ چیپس کامل در انتظار عدالت است

رنجوری گفت: از کمیته فوتسال می‌خواهم که گزارش ناظر را تکمیل کند تا اطلاعات غلط به کمیته انضباطی نرود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در پی اظهارات سرپرست سازمان لیگ فوتسال مبنی بر ارجاع گزارش ناظرین بازی‌های انجام نشده لیگ به کمیته انضباطی، مجتبی رنجوری مالک باشگاه چیپس کامل گفت: برای همه مسئولین برگزاری مسابقات و همچنین تیم‌های لیگ‌برتری احترام خاصی قائل هستیم اما بر این باور هستیم که مسئولان سازمان لیگ باید حتما شرایط ما را برای کمیته انضباطی شرح داده و بگویند که چگونه تیم چیپس کامل موفق به انجام بازی خود نشده است.

او تصریح کرد: به دلیل برخی مشکلات پیش آمده در حین انتقال امتیاز به چیپس کامل، در روز مسابقه نامه قطعی خروج از استان و نامه هیات فوتبال تهران به مشهد رسید و در ضمن این شرایط، ساعت ۱۲و نیم ظهر روز مسابقه تازه پنل نقل و انتقالات تیم ما از سوی فدراسیون باز شد. با این اتفاقات واقعا ما می توانستیم و بازی نکردیم که بخواهند در مورد نتیجه بازی ما تصمیم‌گیری کنند؟

مالک چیپس کامل تاکید کرد: حساب اتفاقات باشگاه ما از همه باشگاه‌ها جدا است و شرایط ما نیز کاملا متفاوت بوده است فلذا انتظار عدالت داریم و مطمئن هستیم که کمیته انضباطی این عدالت را برقرار خواهد کرد. با انگیزه وارد لیگ‌برتر شده‌ایم و انتظار داریم در رقابت حرفه‌ای، اسیر حواشی‌ای که کمترین نقشی در آن نداشته‌ایم نشویم.

گفتنی است تیم فوتسال چیپس کامل مشهد با خریداری امتیاز تیم منصوری قرچک به عنوان دومین سهمیه لیگ‌برتری فوتسال خراسان وارد این رقابت‌ها شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

خودتو اذیت نکن آقای تازه وارد و نابلد، آه و نفرین یک منطقه مظلوم پشت شما و تیمتون و تقوی هست و شک نکن روز خوش ندارین تا نابودی

آگاه یکشنبه , ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷

ای وای از دست این تقوی، اطلاعات دقیق و کامل دارم که مالک ستارگان ورامین روحش هم خبر نداشته از فروش سهمیه و مشخص نیس تقوی با امضای چه کسی تیمو فروخته و دیر یا زود گند این جرم درمیاد چون بهرامی بعنوان مالک اصلا امضا نزده جایی