کد خبر : 201584
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 - 19:43
-

هفته دوم لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور؛

مس سونگون اسیر طلسم ساوه و درخشش محمدی/ برد میلیمتری تیم‌ملی کراپ در روز اخراج دوباره ملی‌پوش جنجالی/ شکست نزدیک گیتی‌پسند مقابل مقاومت/ چیپس کامل با برد شروع کرد+ نتایج و جدول

مس سونگون اسیر طلسم ساوه و درخشش محمدی/ برد میلیمتری تیم‌ملی کراپ در روز اخراج دوباره ملی‌پوش جنجالی/ شکست نزدیک گیتی‌پسند مقابل مقاومت/ چیپس کامل با برد شروع کرد+ نتایج و جدول

نتایج دومین هفته از رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال ایران مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دومین هفته از رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز با بازی سن‌ایچ ساوه و مس سونگون ورزقان در سالن فجر ساوه از ساعت۱۷ و سایر بازی‌ها از ساعت۱۸ در دیگر شهرهای کشور آغاز شد.

در ساوه در حالی که مس سونگون قهرمان چهار دوره پیاپی لیگ ابتدا در نیمه اول با تک گل مجید خزایی خرید جدید سن‌ایچ یک بر صفر عقب افتاد، بارها و بارها برای رسیدن به گل تلاش کرد اما بدشانسی محض ورزقانی‌ها مانع از به تساوی کشیده شدن بازی در نیمه اول شد. مس که انگار همچنان طلسم ناکامی‌اش در ساوه پابرجاست در نیمه‌دوم این بازی حساس باز هم دست از تلاش برنداشت اما دیرک دروازه به همراه درخشش کم‌نظیر مسعود محمدی در حضور سرمربی تیم‌ملی در سالن فجر در نهایت دست تیم بی‌غم را از امتیازات این بازی خالی گذاشت تا مس اولین شکست فصل خود را با نتیجه یک بر صفر تجربه کند.

اما در مشهد تیم فرش آرای مشهد میزبان تیم پرستاره کراپ الوند بود و بدون توجه به نام و نشان بازیکنان غالباً ملی‌پوش این تیم شاهد یک فوتسال فوق‌العاده زیبا و جذاب بودیم. شاگردان مجید مرتضایی در این دیدار دو بار از حریف قزوینی خود عقب افتادند اما هر دوبار به بازی برگشتند اما در نهایت این کراپ الوند بود که در این بازی حساس به برد میلمتری ۴ بر ۳ به لطف درخشش جاوید دست پیدا کند. فرش آرایی ها در این بازی می توانستند به تعداد گل های خود نیز اضافه کنند اما بدشانسی گریبانگیر این تیم مشهدی شد. گفتنی است گل دوم الوند در این بازی محل اعتراض بازیکنان فرش آرا بود چرا که در شرایط عجیب و غریب به ثمر رسید.در این بازی محمد شجری در نیمه دوم از زمین اخراج شد.

در  شرایطی که سپاهان در اصفهان با ارائه یک بازی منطقی موفق به شکست راگا تهران شد در کرج تیم جوانان مقاومت البرز ارائه‌گر یک سوپرایز برای لیگ بود و توانست تیم قدرتمند گیتی‌پسند، دیگر تیم اصفهانی را در سالن انقلاب شکست دهد. شاگردان محمد کشاورز که به دلیل برگزار نشدن بازی هفته اول خود اولین تجربه خود را در لیگ جدید کسب می کردند در این بازی علی رغم دوگل افتادن از حریف خود به بازی بازگشتند اما سهیل جامدی بود که بار دیگر رقیب البرزی را پیش انداخت و در نهایت نتیجه این بازی با نتیجه ۳ بر۲ به سود مقاومت به پایان رسید.

اما دربی شمال را هم تیم قدرتمند زندی بتن کلاردشت به سود خود به پایان برد و توانست در روز درخشش و هت‌تریک شهرام شریف‌زاده با نتیجه ۷ بر یک پیروزی ارزشمندی را رقم بزند تا اولین سه امتیاز خود را جشن بگیرد.

نتایج کامل رقابتهای لیگ برتر به شرح ذیل است:

جدول پایانی لیگ در پایان هفته دوم:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.