کد خبر : 201715
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1400 - 16:01
-

شمسایی: برای کمک به فوتسال آمده ام نه میزوصندلی/ با تفرقه اندازی و دورویی کاری پیش نمی رود

شمسایی: برای کمک به فوتسال آمده ام نه میزوصندلی/ با تفرقه اندازی و دورویی کاری پیش نمی رود

نایب رئیس کمیته فوتسال گفت: حضورم به همراه سراجی در بازی روز گذشته مقاومت و گیتی پسند مبنی بر دخالت در کار فنی نبوده و فقط جنبه حمایتی از ملی پوشان و دیگر بازیکنان جوان لیگ بوده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی در مورد حضور روز گذشته خود به همراه سراجی رئیس کمیته فوتسال در بازی مقاومت البرز و گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت : همه ما جزو خانواده فوتسال هستیم و هوادار این رشته اطلاع دارد که حدودا ۶ بازیکن ملی پوش در این دو تیم حضور دارند. حضور من به همراه سراجی مبنی بر دخالت در کار فنی نبوده و فقط جنبه حمایتی از ملی پوشان و دیگر بازیکنان جوان لیگ بوده است.

نایب ریس کمیته فوتسال گفت: روز گذشته بازی خوب و پر برخوردی از سوی دو تیم گیتی پسند و مقاومت البرز شاهد بودیم. هر دو سرمربی محمد کشاورز و فرهاد کشاورز از ملی پوشان با سابقه و خوب کشور هستند که به خوبی روی نقاط ضعف و قوت تیم‌های خود کار کردند.

شمسایی در پاسخ به این سوال که شما چند هفته پیش مصاحبه‌ای در مورد عدم جوانگرایی و پشتوانه سازی در فوتسال با رسانهها داشتید و چند عضو کمیته فوتسال معترض این موضوع بودند عنوان کرد: از روز اول حضور در کمیته فوتسال اعلام کردم به دنبال میز و صندلی نیستم و اطلاع هم دارید زمانی که عضو کمیته فنی بودم بعد از رفتن انصاری فرد استعفای خودم را اعلام کردم. من هیچ وقت به دنبال منافع شخصی در فوتسال نبودم. خدای بزرگ اینقدر به من سرمایه داده که نیازی ندارم که از میز و صندلی قدرت درآمدی کسب کنم. اگر صحبتی کردم فقط از روی دلسوزی بود و اینکه مسئولیتی بر عهده‌ام بوده است. ما در در رده پایه عملکرد خوبی نداشتیم.

وی در ادامه تصریح کرد: من برای کمک به فوتسال آمده‌ام نه برای بدست آوردن میز و صندلی. اگر نتوانم کمکی کنم لزومی ندارد که بخواهم در کمیته فوتسال بمانم. اگر آقایان مدعی هستند که در بحث فوتسال پایه کار شده جواب دهند کدام پایه ؟ تیم نوجوانان، جوانان ،زیر ۲۰ سال و… کجا هستند و چه فعالیتی دارند؟ چرا قبول نداریم که نسل فوتسال ایران در حال نابودی است.

کاپیتان سابق تیم ملی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در تیم ملی بهترین بازیکنان را در سطح آسیا و حتی جهان داریم آیا بعد از اینکه فوتسال این عزیزان به اتمام رسید ما بازیکنی را برای جایگزینی آنها داریم ؟ فوتسال آسیا در حال پیشرفت است اگر نگاهی به تیم‌های ملی ازبکستان، تایلند و… کنیم متوجه می‌‌شویم که این کشورها چقدر خوب بر روی تیم‌های پایه کشور خود کار کردند. من دست کمک و دوستی به سوی تک تک بزرگان و پیشکسوتان فوتسال دراز می‌‌کنم. همه ما باید به فکر منافع فوتسال و تیم ملی کشورمان باشیم، با تفرقه اندازی، دورویی و منم منم بازی کاری از پیش نمی‌رود با همدلی و کمک به یکدیگر قطعا می‌‌توانیم آینده فوتسال را تضمین کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷

تو راست میگى براى کمک اومدى ؟!!!اومدى به خودت کمک کنى!!! چون کسى بهت تیم نمیده دنبال شهرت هستى خخخخخ