کد خبر : 201825
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 - 12:53
-

محمدی: از بازی در سن ایچ لذت می برم / می‌فهمم پولی که از باشگاه می‌گیرم چقدر با ارزش است

محمدی: از بازی در سن ایچ لذت می برم / می‌فهمم پولی که از باشگاه می‌گیرم چقدر با ارزش است

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه، گفت: عملکردم مانند همیشه بود، با این تفاوت که در حال حاضر با آرامش در کنار بازیکنانی که در زمین زحمت می‌کشند هستم و این مساله به من کمک می‌کند. 

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه، گفت: عملکردم مانند همیشه بود، با این تفاوت که در حال حاضر با آرامش در کنار بازیکنانی که در زمین زحمت می‌کشند هستم و این مساله به من کمک می‌کند. 

 «مسعود محمدی» گلر ملی‌پوش فوتسال کشورمان که سال گذشته در تیم کراپ حضور داشت، امسال به تیم جدید خود یعنی سن‌ایچ ساوه پیوست و توانست با عملکرد خوبش در هفته‌های ابتدایی لیگ، تیمش را در کسب ۶ امتیاز از دو بازی و صدرنشینی کمک کند. 

او در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص وضعیت خود اظهار داشت: «محسن حسن زاده» سرمربی تیم و کادرفنی فوق‌العاده‌ای که داریم، در نتیجه‌گیری تیم بسیار موثر هستند و من بسیار خوشحالم که در کنار این مجموعه پرتلاش حضور دارم. 

دروازه‌بان تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه اضافه کرد: وقتی تلاش باشگاه سن‌ایچ را که می‌بینم و اینکه چقدر زحمت می‌کشند، لذت می‌برم و می‌فهمم که پولی که از آن‌ها می‌گیرم چقدر با ارزش است. باید از مجموعه سن‌ایچ و «داود باقری» مدیرعامل تیم تشکر کنم که در این وضعیت سخت با جان و دل برای موفقیت تیم کار می‌کنند. 

محمدی تصریح کرد: تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است و همه بچه‌ها در سطح بسیار خوبی قرار دارند که من به شخصه در کنار همه این بازیکنان لذت می‌برم و امیدوارم در ادامه لیگ نیز بتوانیم به این روند ادامه دهیم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی شنبه , ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

خدایا نخواه که گدا معتبر گردد
توی کراپ بودی میگفتی فقط مدیرعامل کراپ ، الان رفتی سن ایچ میگی فقط مدیر عامل سن ایچ بسه بابا همه تورو میشناسن