کد خبر : 202038
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مرداد 1400 - 10:57
-

دعوا در فوتسال بالا گرفت/ سراجی و عزیزی خادم رو در روی هم!

دعوا در فوتسال بالا گرفت/ سراجی و عزیزی خادم رو در روی هم!

رئیس فدراسیون فوتبال سه شنبه گذشته به سراجی رئیس کمیته فوتسال دستور داد تا ظرف ۱۰ روز وضعیت تیم ملی فوتسال امید را سر و سامان دهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از اینکه تیم ملی فوتسال کشورمان در تورنمنت ۸ جانبه تایلند شرکت کرد و موفق شد به مقام قهرمانی دست پیدا کند، شنیده می‌شود تایلندی‌ها این بار قصد دارند در قالب تیم ملی زیر ۲۰ سال پذیرای همان تیم‌هایی باشند که در تورنمنت ۸ جانبه (ایران، تایلند، ازبکستان، لیتوانی، مصر، تاجیکستان، موزامبیک و کوزوو) حضور داشتند. به همین دلیل تایلندی‌ها از ایران دعوت کردند تا تیم ملی زیر ۲۰ سال کشورمان در رقابت‌های دوستانه تایلند شرکت کنند.

این موضوع در حالی مطرح می‌شود که مدت‌ها است تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان وضعیت خوبی ندارد و حتی علی صانعی سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال از کارش کناره گیری کرده و به تازگی به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان انتخاب شده است. بعد از اینکه مهرداد سراجی از سوی شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس کمیته فوتسال انتخاب شد، او در همان بدو ورود کار‌های مربوط به تقویت تیم‌های ملی فوتسال پایه را در دستور کار خود قرار داد، اما بعد از مدتی سراجی با ۲ نفر از اعضای تیم ملی فوتسال امید دچار اختلاف شد.

اعضای تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال وقتی متوجه شدند نمی‌توانند با سراجی کار کنند از سمت خود استعفا کردند و الان تیم ملی فوتسال امید بدون مسئول رها شده است. بعد از این استعفا عزیزی خادم به مهرداد سراجی رئیس کمیته فوتسال ۱۰ روز فرصت داد تا هر طوری شده آن ۲ نفری که از تیم ملی فوتسال امید جدا شده بودند به کار خودشان برگردند و در غیر این صورت سراجی از ریاست کمیته فوتسال کنار گذاشته خواهد شد.

شنیده می‌شود این دستور روز سه شنبه هفته گذشته ۱۹ مرداد ماه به سراجی داده شده است و او تا روز جمعه ۲۹ مرداد ماه فرصت دارد تا به تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال سر رو سامان اساسی دهد. تورنمنت دوستانه فوتسال جوانان زیر ۲۰ سال تایلند قرار است قبل از شروع مسابقات جام جهانی برگزار شود. با این اوصافی که از تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال شنیده می‌شود بعید است که این تیم به تورنمنت تایلند اعزام شود. حال باید منتظر ماند و دید آیا سراجی می‌تواند آن فرد را به تیم ملی فوتسال امید بازگرداند یا باید منتظر رفتن او از کمیته فوتسال باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.