کد خبر : 202115
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 - 15:04
-

سارانی در گفتگو با Fut5al :

رفاقت وجه تمایز زندی بتن در لیگ‌برتر است/ از آذربایجان برگشتم چون می‌خواهم ملی‌پوش شوم/ توقعات از کلاردشت بالا نرود اما بالانشین خواهیم بود

رفاقت وجه تمایز زندی بتن در لیگ‌برتر است/ از آذربایجان برگشتم چون می‌خواهم ملی‌پوش شوم/ توقعات از کلاردشت بالا نرود اما بالانشین خواهیم بود

گلزن مشهدی زندی بتن کلاردشت گفت: رفاقت و صمیمیت بازیکنان وجه تمایز زندی بتن کلاردشت در لیگ‌برتر است که همه برای هم می جنگند و کمتر تیمی چنین همدلی را داراست.

رحمان سارانی پس از پیروزی تیمش مقابل فردوس قم در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. به هر حال ما هر چه جلوتر می‌رویم، بازی به بازی هماهنگ‌تر می‌شویم و مقابل فردوس هم با ارائه یک فوتسال منطقی توانستیم یک پیروزی ارزشمند را برای خود رقم بزنیم.

این لژیونر سابق فوتسال ایران در پاسخ به اینکه چطور امسال از آذربایجان دوباره به لیگ‌برتر ایران بازگشته؟ گفت: لیگ آذربایجان به خاطر کرونا برگزار نشد و از آنجا که دوست داشتم به تیم‌ملی اضافه شوم تصمیم گرفتم به ایران بیایم تا دیده شوم و از پیشنهاداتی که داشتم زندی بتن را انتخاب کردم که از آن راضی هستم.

سارانی افزود: زندی بتن را با توجه به صحبت‌هایی که با مدیرعامل ورزشی این باشگاه کردیم گزینه خوبی دیدم ضمن اینکه کادرفنی خوب این تیم در این انتخاب بی‌تاثیر نبود. آقای رئیسی سرمربی تیم هم صحبت‌های خوبی داشتند  ضمن اینکه شرایط مالی خوبی هم این تیم داشت که باعث شد امسال در خدمت زندی بتن باشم.

بازیکن مشهدی کلاردشتی‌ها با بیان اینکه چرا با وجود درخشش به اردوی تیم‌ملی دعوت نشده گفت: به هر حال هر مربی‌ای سلیقه‌ای دارد و بسته به شرایط یک جور بازیکن انتخاب می‌کند. من تلاشم را در این سه هفته کردم اما نشد ولیکن ناراحت نیستم و دعا می‌کنم و انرژی خوبی برای تیم‌ملی می‌فرستم. انشاالله پس از جام‌جهانی بتوانم به پیراهن مقدس تیم‌ملی دست پیدا کنم.

او تعطیلی لیگ را به سود تیمش دانست و تصریح کرد: به هر حال شروع ما دیر هنگام بود و تیم زندی دیر جمع شد. ما مقابل مس خوب کار کردیم و دقایق آخر گل خوردیم آن هم مقابل تیمی که قهرمانی چندین دوره متوالی ایران است. در بازی با ساری که خیلی دونده بود توانستیم بازی را ببریم و در بازی با فردوس هم مزد تلاش خودمان را گرفتیم. صددرصد برای ما تعطیلی به موقعی بود چون به لحاظ بدنی و هماهنگی عقب بودیم و این موضوع باعث می‌شود شرایط ما بهتر شود و قطعا کیفیت لیگ خیلی بیشتر این می‌شود.

سارانی در پاسخ به اینکه جایگاه زندی بتن کلاردشت را در پایان لیگ چطور پیش‌بینی می‌کند؟ گفت: نباید کسی سال اول توقعات را از تیم ما تازه لیگ‌برتری شده زندی بتن بالا ببرد اما تیم خوبی داریم و به نظرم پنجم، ششم رتبه خوبی برای ما خواهد اما می‌جنگیم تا رتبه بالاتری را کسب کنیم. من فکر می‌کنم که ما امسال بالای جدولی باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.