کد خبر : 202154
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 - 22:50
-

ملی‌پوش ایرانی در آستانه تمدید با بنفیکا

ملی‌پوش ایرانی در آستانه تمدید با بنفیکا

حسین طیبی که یک سال قبل از غیرت قزاقستان به بنفیکا پرتغال انتقال پیدا کرده بود، در آستانه تمدید قرارداد است تا برای دومین فصل پیاپی برای این تیم به میدان برود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، این ستاره ملی‌پوش فوتسال که سال موفقی با زدن ۱۴ گل در لیگ برتر پرتغال پشت سر گذاشت و البته به دلیل مصدومیت یک ماه و نیمه در هفته‌های پایانی فصل نتوانست آمار گل‌های خود را افزایش بدهد، احتمالا فصل جدید را هم با همین باشگاه آغاز کند و امیدوار به موفقیت‌های بیشتر است.

حسین طیبی که پس از چهار فصل حضور در غیرت قزاقستان و چهار قهرمانی در لیگ برتر این کشور و نایب‌قهرمانی و سومی لیگ قهرمانان اروپا، سال گذشته در شرایطی بنفیکا را انتخاب کرد که تمدید قراردادش برای سال دوم مشروط به توافق طرفین بود که اکنون این اتفاق در حال افتادن است.

طیبی که طی یک ماه و نیم اخیر در اردوی تیم ملی فوتسال هم شرکت کرده و خود را آماده حضور در جام جهانی لیتوانی می‌کند، با یک پیشنهاد هم از اسپانیا مواجه شده ولی احتمالا به کارش در بنفیکا ادامه خواهد داد.

توافق این ملی‌پوش فوتسال ایران با باشگاه بنفیکا تا حدود زیادی به دست آمده و احتمالا طی چهار روز آینده تکلیف تمدید قرارداد طیبی و تیم پرتغالی مشخص می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.