کد خبر : 202159
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مرداد 1400 - 11:34
-

داودی نژاد: احتیاج به زمان هست تا تیم فوتسال حفاری شرایط بهتری پیدا کند

داودی نژاد: احتیاج به زمان هست تا تیم فوتسال حفاری شرایط بهتری پیدا کند

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز گفت: این تیم برای رسیدن به شرایط مناسب احتیاج به زمان دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا داودی نژاد سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز گفت:در دوهفته اول باختیم چون ما بازی دوستانه نداشتیم و ۲۰ جلسه بیشتر تمرین نکرده بودیم و برخی بازیکنان تازه به ما اضافه شدند.

وی با بیان اینکه همچنان احتیاج به زمان هست تا حفاری شرایط بهتری پیدا کند تاکید کرد: باید از هدف گذاری باشگاه حمایت کرد.ما با یک برد مغرور نمی شویم.اشتباهات فراوانی داریم و باید آنها را برطرف کنیم تا بتوانیم در ادامه باعث شادی هواداران حفاری شویم.

داودی نژاد ادامه داد: هر کسی که در مورد تیم حفاری صحبت می کند به عنوان یک دلسوز به او نگاه می کنیم و به این وضعیت رسیدیم که نکات مثبت را برداریم و استفاده کنیم. .

سرمربی حفاری با اشاره به جوانگرایی در این تیم گفت: امیدوارم دوباره شاهد یک حفاری خیلی خوب باشیم. بازیکنانی مثل بهزاد عظیمی وفرهاد توکلی زمانی که جوان بودند توسط من در حفاری به بازی گرفته شدند و آن زمان خیلی ها خرده گرفتند اما ثمره اش را الان می بینیم..

وی در پایان تاکید کرد: کاپیتان ما مشکوک به کرونا بود و باعث شد تا پنجاه درصد تیم را دربازی با سپاهان نداشته باشیم و امیدواریم در تعطیلات شرایط بهتری پیدا کنیم و حتی اگر جایگاه خوبی در جدول نداشته باشیم یک تیم خوب و یک پشتوانه خوب خواهیم داشت و جدا از بحث فنی، بازیکنان با اخلاقی به فوتسال ایران هدیه کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.