کد خبر : 202182
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 مرداد 1400 - 23:09
-

مدیرعامل چیپس کامل در گفتگو با Fut5al :

برای تفریح به لیگ‌برتر نیامده‌ایم/ دنبال اردوی مشترک با فرش‌آرا هستیم/ در کادرفنی تغییرات داریم

برای تفریح به لیگ‌برتر نیامده‌ایم/ دنبال اردوی مشترک با فرش‌آرا هستیم/ در کادرفنی تغییرات داریم

وحید غفوری گفت: چیپس کامل برای تفریح به لیگ‌برتر نیامده و قطعا از تیم ما در ادامه لیگ زیاد خواهید شنید.

وحید غفوری مدیرعامل باشگاه چیپس کامل مشهد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: از اینکه به عنوان یک باشگاه خصوصی و دومین سهمیه استان پهناور خراسان در لیگ‌برتر حضور داریم بسیار خوشحال هستیم و اطمینان دارم فوتسال این استان ظرفیت‌هایی فراتر از حضور با یک سهمیه را داراست.

او افزود: با توجه به ورود ناگهانی به لیگ‌برتر و زمانی که برای آماده‌سازی نداشتیم، تعطیلات ۴۰ ، ۵۰ روزه لیگ‌برتر را غنیمت شمرده و تازه کار ما برای ساختن تیم دلخواهمان آغاز شده است. این فرصت بسیار خوبی است و چیپس کامل مشهد با تکیه بر نیروهای بومی استان از آن استفاده خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه چیپس کامل از تغییرات در کادرفنی این تیم خبر داد و گفت: ما در این مدت به بازسازی در کادرفنی نیاز داریم چون در کوران شروع لیگ اجبارا بیشتر از کادرفنی تیم‌های پایه خود استفاده کردیم. در این تعطیلات افرادی اضافه خواهند شد تا خلا کادر فنی بزرگسالان خود را پر کنیم.

غفوری ادامه داد: مطمئنا فصل نقل وانتقالات را هم از دست نمی‌دهیم و چند بازیکن باسابقه و باتجربه لیگ‌برتری را به جمع نفرات خود اضافه می‌کنیم. قطعا اولویت ما بومی‌های لیگ‌برتری هستند. تا این لحظه دو بازیکن جدید را نهایی کرده‌ایم که یکی از آنها لیگ یکی است.

او با اشاره به شکست سنگین چیپس کامل مقابل مس سونگون ورزقان گفت: با پیروزی مقابل حفاری اهواز کار خود را شروع کردیم اما برای بازی با مس سونگون سه جلسه اختصاصی و در مجموع ۱۰جلسه هم تمرین نکرده بودیم و قطعا بازی سنگینی برای ما خارج از خانه بود آن هم مقابل مس سونگون با ساختار حرفه‌ای و مربی و بازیکنان درجه یک و … که چهار دوره پیاپی قهرمان ایران است.

مدیرعامل چیپس کامل مشهد تاکید کرد: باید از میهمان‌نوازی کافی مدیرعامل حرفه‌ای مسی‌ها و بی‌غم سرمربی آنها تشکر کنم. ما از اول هم برنامه خود را برای استفاده از تعطیلی لیگ برتر چیده بودیم اما تلاش خود را در هر بازی مقابل حریفان‌مان کردیم. در بازی با مس هم تیم ما فقط تلاش خود را انجام داد و انشاالله از این تعطیلات استفاده خواهیم کرد تا تیمی ارزشمند را در ادامه روانه بازی‌ها کنیم.

غفوری متذکر شد: از چیپس کامل صحبت‌های زیادی خواهید شنید زیرا با حمایت ویژه مهندس رنجوری که در این اوضاع اقتصادی از جیب برای نماینده فوتسال استان هزینه می‌کنند برنامه‌دار جلو آمده‌ایم و برای تفریح در لیگ‌برتر حاضر نیستیم. قدر این حمایت را فوتسال استان می‌داند خصوصا که چیپس یک باشگاه ۱۰۰درصد خصوصی است.

او به برنامه‌های خود برای همکاری با فرش‌آرا اشاره کرده و گفت: دنبال این هستیم تا با هم تمرین مشترک، بازی دوستانه و مشارکت و همکاری داشته باشیم، به همدیگر کمک کنیم و از تجربیات ایشان استفاده کنیم. ما فقط در دو بازی رقیب هم هستیم و چرا به هم کمک نکنیم. هر دو فرش آرا و چیپس کامل متعلق به یک استان هستیم و برای سربلندی آن تلاش می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.