کد خبر : 202300
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مرداد 1400 - 18:39
-

با مساعدت و پیگیری‌های رئیس فدراسیون؛

کریمیان: بازیکنان با البسه آل‌اشپورت به بلاروس اعزام می‌شوند

کریمیان: بازیکنان با البسه آل‌اشپورت به بلاروس اعزام می‌شوند

مدیر تیم‌ملی فوتسال در خصوص آخرین شرایط تیم‌ملی فوتسال توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ابوالفضل کریمیان گفت: اردوی آماه سازی تیم‌ملی فوتسال از ۲۸مردادماه در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال آغاز شد و امروز به پایان رسید. بعد از دو روز استراحت بلافاصله بازیکنان به اردو دعوت می‌شوند و تمرینات خود را تا ۶شهریورماه زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌کنند و پس از آن جهت انجام دو دیدار دوستانه عازم بلاروس خواهیم شد. با توجه به محدودیت زمانی که داشتیم، کادرفنی سعی کرد برنامه ها را به گونه‌ای پیش ببرد تا حداکثر استفاده از این اردو را داشته باشد.

وی در ادامه در خصوص البسه تیم‌ملی فوتسال در اردوی بلاروس گفت: خوشبختانه با مساعدت و دستور شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون، اولین پک البسه آل‌اشپورت برای سفر تمرین و اردوی تدارکاتی تیم‌ملی فوتسال در بلاروس فراهم شد. همچنین البسه مورد نیاز برای مسابقات جام‌جهانی به لحاظ تعداد، سایز و موارد این چنینی به کمپانی آل‌اشپورت ارائه شده است که پیش از اعزام تیم‌ملی به مسابقات جام‌جهانی لیتوانی تحویل فدراسیون فوتبال خواهد شد.

کریمیان در خصوص دو دیدار دوستانه با تیم‌ملی فوتسال بلاروس گفت: در روزهای ۸ و ۹ شهریور ماه دو دیدار دوستانه با تیم‌ملی فوتسال بلاروس در مینسک برگزار خواهیم کرد. امیدوارم در این اردو بازیکنان به آمادگی لازم و شرایط بدنی خوبی برسند تا بتوانیم با هماهنگی بیشتری عازم لیتوانی بشویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.