کد خبر : 202361
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 شهریور 1400 - 13:02
-

بهادری:با کادر فعلی حاضر در تیم ملی، در صورت دعوت شدن هم نخواهم ‌رفت/دیگر به مشهد بر‌نمی‌گردم/گیتی‌پسند برایم سنگ‌تمام گذاشت

بهادری:با کادر فعلی حاضر در تیم ملی، در صورت دعوت شدن هم نخواهم ‌رفت/دیگر به مشهد بر‌نمی‌گردم/گیتی‌پسند برایم سنگ‌تمام گذاشت

قدرت بهادری در یک مصاحبه مفصل در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از بدشانسی‌های امسال چپ‌پای فوتسال استان این بود که هفته‌های پایانی فصل قبل لیگ برتر فوتسال را با مصدومیت دنبال کرد و نتوانست در روزهای حساس امتیاز‌گیری کمک حال تیمش باشد. برای اولین بار با پارگی رباط صلیبی مواجه و مجبور به خانه‌نشینی شد. قدرت بهادری یکی از افتخار‌آفرینان فوتسال استان خراسان‌رضوی است که سال‌ها برای تیم ملی کشورمان گلزنی کرد و خیلی ‌از علاقه‌مندان به فوتسال از شوت‌های دیدنی و ناگهانی‌اش خاطره‌‌ها دارند. این فوتسالیست خراسانی تا چند ماه قبل روزهای سختی را در خانه سپری کرد. اما مدتی است که از بند مصدومیت رهایی یافته و تمرینات بدنسازی خود را برای فصل جدید شروع کرده است. هر‌چند که از تیم‌های بزرگ و مدعی لیگ برتر ایران پیشنهادهای خوبی داشت، اما با ‌احترام به تمام پیشنهادها‌، برای امسال تصمیم گرفت که لژیونر شود و قرار است در بهترین باشگاه لیگ عراق توپ بزند که نماینده لیگ آسیا هم محسوب‌‌ می‌شود‌. بهادری گلایه‌ای هم از برخی فوتسال‌دوستان مشهدی‌ دارد که در دوران خانه‌نشینی او جویای احوالش نشدند. این در حالی است که افراد غیر‌مشهدی از زمان مصدومیت تا‌کنون‌ همراهش بودند.
دوران بدنسازی
قدرت بهادری در فصل قبل لیگ برتر فوتسال از فرش‌آرای مشهد به تیم گیتی‌پسند پیوست و شاگرد وحید شمسایی شد. در طول فصل بازی‌های خیلی خوبی ارائه داد و جزو بهترین‌های باشگاه بود. اما متاسفانه اسفند‌ماه سال ۹۹ در جریان بازی گیتی‌پسند با کراپ الوند دچار مصدومیت شد و دیگر نتوانست تیمش را همراهی کند که بابت این موضوع خیلی ناراحت بود. اما وی این روزها تمرینات بدنسازی خود را برای فصل جدید آغاز کرده‌ و تا یک ماه دیگر‌‌ می‌تواند پا به توپ شود. وی در این‌باره‌‌ می‌گوید: «برای اولین بار است که دچار پارگی رباط صلیبی‌‌ می‌شوم. البته این مصدومیت در هفته‌های پایانی لیگ‌برتر اتفاق افتاد و در این مدت هم مسابقات خاصی نداشتیم. برای همین فرصت پیدا کردم تا دوران مصدومیتم را به خوبی پشت‌سر بگذارم. اما ناراحتی من از این بابت است که نتوانستم تا پایان مسابقات تیم گیتی‌پسند را همراهی کنم و این ضربه‌ای بود که به من وارد شد. خدا‌راشکر شرایط خوبی دارم‌، الان هم تمرینات بدنسازی را دنبال‌‌ می‌کنم و ان‌شاا… تا یک ماه دیگر پا به توپ‌‌ می‌شوم.»
 دلخوری از مشهدی‌ها
این فوتسالیست خراسانی در ادامه سخنان خود به روزهایی که به‌دلیل مصدومیت خانه‌نشین بوده و دوستان غیر‌مشهدی که خیلی پیگیر احوالش بودند، اشاره‌‌ می‌کند و‌‌ می‌افزاید: «از زمانی‌که مصدوم شدم‌، باشگاه گیتی‌پسند سنگ‌تمام گذاشت و هر‌کاری‌ در توانشان بود، برایم انجام دادند که خیلی ارزشمند است. تمام هزینه‌های درمان مصدومیت و فیزیوتراپی‌ام را پرداخت کردند. اصلا فکرش را نمی‌کردم که این‌گونه با من برخورد کنند. حتی با وجود این‌که در میانه راه مصدوم شدم‌، اما‌ قراردادم را کامل پرداخت کردند. واقعا گیتی‌پسند، الگوی خوبی از نظر باشگاه‌داری است. حتی برای فصل جدید با وجود این‌که مصدوم بودم، اولین باشگاهی که به من پیشنهاد همکاری دا‌د‌، گیتی‌پسند بود که واقعا از مدیران آن تشکر‌‌ می‌کنم. همچنین از وحید شمسایی تشکر‌‌ می‌کنم، چراکه هر روز پیگیر احوالم بود که واقعا به عنوان یک دوست ارزشمند است.» وی ادامه‌‌ می‌دهد: «حقیقت امر این است که خیلی توقع داشتم در ایامی که با مصدومیت دست‌و پنجه نرم‌‌ می‌کردم، از فوتسال‌دوستان مشهدی بخصوص مدیران باشگاه فرش‌آرا جویای احوالم شوند؛ چرا‌که سال‌های زیادی برای این تیم شهرم بازی کردم و گل‌های ۶ امتیازی زدم. اما متاسفانه آنچنان که باید پیگیر احوالاتم نبودند و این دلخوری را از آن‌ها دارم. تیم فرش‌آرا را خیلی دوست دارم‌، ولی باید بگویم که پهلوان زنده را خوش است.» بهادری تصریح‌‌ می‌کند: «‌فکر نمی‌کنم دیگر به مشهد برگردم. گلایه‌های بسیاری از فوتسال مشهد دارم. مدیرعامل‌ یکی از تیم‌های بزرگ فوتسال ایران به محض پاره شدن رباط صلیبی‌ام به من زنگ زد و جویای احوالم شد، در‌حالی که من اصلا او را ندیده‌ام و هیچ رفاقتی نداشتیم، اما هیچ‌یک از اعضای باشگاه فرش‌آرا یک‌بار هم به من زنگ نزدند. رفاقت من با فرش‌آرا خوب و چندین ساله بود. البته شاید دغدغه  و مشغولیت کاری‌شان زیاد است که وقت چنین کاری نداشتند. هیچ مشکلی با سرمربی این تیم ندارم، ولی‌ ۵ سال کاپیتان تیم فرش‌آرا بودم و این توقع را از آن‌ها داشتم.»
 آماده برای لیگ عراق
ملی‌پوش سابق مشهدی‌‌ها برای فصل جدید با وجود داشتن چند پیشنهاد داخلی تصمیم گرفت‌ امسال در لیگ عراق بازی کند، وی در این‌باره اظهار‌‌ می‌دارد: «با این‌که در تیم گیتی‌پسند شرایط بسیار خوبی داشتم و همچنین بعد از مصدومیتم از جانب مسئولان تیم حمایت شدم و برای فصل جدید هم به من پیشنهاد کردند، اما تصمیم گرفتم امسال در تیم نفت الاوسط عراق بازی کنم. هرچند اگر به هر دلیلی بخواهم در لیگ ایران بازی کنم‌، قطعا اولویت اولم تیم گیتی‌پسند اصفهان است. البته از سوی تیم مس سونگون قهرمان فصل قبل لیگ هم پیشنهاد داشتم که با تمام احترام برای سرمربی تیم مس‌، اعلام کردم‌ می‌خواهم در لیگ عراق به میدان بروم.» بهادری درباره لیگ عراق عنوان می‌کند: «لیگ عراق تا ۲۰‌روز دیگر آغاز‌‌ می‌شود. اما من عجله‌ای برای حضور در مسابقات ندارم؛ چرا‌که با باشگاه صحبت کردم و قرار شد وقتی در شرایط ایده‌آل قرار داشتم، در‌کنار تیم حضور پیدا کنم و مدیران باشگاه هم با این شرط من موافقت کردند. چند سال برای این باشگاه بازی کردم و حتی سال قبل هم از طرف آن‌ها پیشنهاد همکاری داشتم. آن‌ها امسال نماینده لیگ آسیا هم هستند که تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم به‌کار‌‌ می‌گیرم.»
 تیم ملی، فعلا نه
ملی‌پوش سابق باشگاه گیتی‌پسند در‌خصوص حضورش در تیم ملی‌‌ می‌گوید: «فصل پیش در گیتی‌پسند شرایط بسیار خوبی داشتم و در ۴ بازی هت‌تریک کردم. می‌توانستم با سایر ملی‌پوشان رقابت کنم، اما متاسفانه شرایط به این شکل رقم خورد. هیچ‌وقت نمی‌گویم تیم ملی برای من تمام شده ‌است. اگر کادر فنی تیم ملی روزی تغییر کند و سرمربی جدید مرا به تیم دعوت کنند، قطعا تمام تلاشم را برای موفقیت تیم ملی فوتسال ایران خواهم کرد. آرزو دارم در تیم ملی باشم ‌ اما فعلا نه‌. در‌حال حاضر و با کادر فعلی حاضر در تیم ملی، در صورت دعوت شدن هم نخواهم ‌رفت. ناظم‌الشریعه مشکلی با من نداشت، در چند اردو هم دعوت شدم و در تورنمنت سه‌جانبه مشهد در تیم ملی حضور داشتم، اما از سرپرست تیم‌ملی درخواست کردم که دیگر مرا دعوت نکنند.»
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فرشید چهارشنبه , ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

خوب برو بدنسازی را تو همون تیم گیتی پسند ادامه بده تا اون یکی پات هم بشه مثل اون یکی