کد خبر : 202363
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 شهریور 1400 - 17:08
-

دروازه بان های تیم ملی فوتسال در جام جهانی چه کسانی هستند؟

دروازه بان های تیم ملی فوتسال در جام جهانی چه کسانی هستند؟

هنوز وضعیت سه دروازه بان قطعی تیم ملی فوتسال در جام جهانی مشخص نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با تصمیم فیفا امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا تیم های حاضر در جام جهانی فوتسال به جای ۱۴ بازیکن ۱۶ بازیکن را معرفی خواهند کرد.

بر این اساس تیم ملی فوتسال نیز به جای ۲ دروازه بان با ۳ دروازه بان در جام جهانی شرکت می کند.

علیرضا صمیمی،سپهر محمدی،مسعود محمدی و سینا پرکاس چهار دروازه بانی هستند که نامشان در لیست ۲۳ نفره به فیفا معرفی شده است و از این جمع یک دروازه بان خط خواهد خورد.

در اردوهای مختلف یکی از این دروازه بان ها خط خوردند و حالا برای دو بازی دوستانه با بلاروس سپهر محمدی از فهرست تیم ملی کنار رفته تا این گمانه زنی که او جام جهانی را هم از دست داده مطرح شود با این حال مسمومیت او در بازی آخر لیگ پیش از تعطیلی و عدم حضور در بازی گیتی پسند با فرش آرا یکی از عواملی بوده است که این بازیکن برای بازی با بلاروس خط خورده است.

محمدی از دروازه بان های قدیمی و قابل اعتماد فوتسال است و به نظر می رسد با وجود شایعاتی که مبنی بر اختلاف مربی دروازه بان های تیم ملی با او مطرح می شود او و علیرضا صمیمی دو مسافر لیتوانی باشند و ناظم الشریعه قصد دارد از بین سینا پرکاس و مسعود محمدی یک دروازه بان دیگر را هم به جام جهانی ببرد.

سرمربی تیم ملی پس از تورنمنت تایلند نیز از عملکرد صمیمی و محمدی ابراز رضایت کرده بود و حالا باید دید در رقابت این چهار دروازه بان کدامیک مسافر لیتوانی می شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پاکزاد چهارشنبه , ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱

سپهر محمدی، دروازه بانی باتجربه و میدان دیده است وبه همراه علیرضا صمیمی میتوانند کمک شایانی به تیم ملی درمسابقات جام جهانی بکنند ،فراموش نکنیم که درمسابقات جام جهانی ۲۰۱۶ این سپهر محمدی بود که با مهار پنالتی ها ،کشور عزیزمان ایران برای اولین بار به مقام سومی جهان رسید حالا دراین برهه حساس کنار گذاشتن آن بدلیل اختلاف با مربی دروازه بان های تیم ملی اشتباه فاحشی است که درصورتی که خدای نکرده تیم ملی نتیجه نگیرد مربیان چه جوابی برای ملت ایران خواهند داشت علاوه بر آن کسانی که سالها برای تیم ملی زحمت کشیده اند و هیچ نقطه تاریکی هم در پرونده آنها از نظر اخلاقی و فنی دیده نمی شود را نباید به همین راحتی بنا به دلائلی غیر موجه وبخاطر غرض ورزی ها و خودخواهی ها کنار گذاشت