کد خبر : 202428
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهریور 1400 - 12:18
-

ماجرای یک عکس عجیب از تیم ملی فوتسال

ماجرای یک عکس عجیب از تیم ملی فوتسال

مرور یک عکس از تیم ملی فوتسال مربوط به ۶ سال قبل ادعای سرمربی تیم ملی در مورد جوانگرایی را نقض می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم الشریعه سرمربی کنونی تیم ملی فوتسال در ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال انتخاب شد و ۱۸ مهر ۱۳۹۴ مقابل روسیه برای اولین بار روی نیمکت تیم ملی نشست. دیداری که با برتری ۳ بر یک تیم ملی در ارومیه همراه بود.

از آن زمان ۶ سال می گذرد و یکی از انتقادات همیشگی به سرمربی تیم ملی، عدم جوانگرایی در تیم ملی است.

گرچه ناظم الشریعه اعتقاد دارد این اتفاق توسط او در تیم ملی و با شیب ملایم رخ داده اما تماشای یک عکس عجیب ادعای سرمربی تیم ملی را نقض می کند.

ماجرای یک عکس عجیب از تیم ملی فوتسال

در این عکس که مربوط به اولین روزهای حضور ناظم الشریعه در تیم ملی فوتسال است ملی پوشان برای بازی با ایتالیا در این کشور حضور دارند و مقایسه این ترکیب با تیم کنونی نشان می دهد که تغییر زیادی در ترکیب تیم ملی ایجاد نشده و تغییرات صورت گرفته نیز به نوعی اجباری بوده است.

در این تیم که در دو بازی دوستانه مقابل ایتالیا شکست ۳ بر۲ و ۲ برصفر را تجربه کرد محمدرضا سنگ سفیدی، فرهاد توکلی، حسین طیبی، اصغر حسن زاده، حمید احمدی، سپهر محمدی، علیرضا صمیمی، مهدی جاوید، احمد اسماعیل پور و محمد شجری در تیم کنونی هم حضور دارند و چهار بازیکن این تصویر در تیم کنونی غایب هستند که علت غیبت آنها هم مشخص و موجه است.

محمد طاهری از تیم ملی خداحافظی کرده، قدرت بهادری به دلیل پارگی رباط صلیبی فعلا قادر به بازی نیست، ابوالقاسم عروجی دوران محرومیت خود را سپری می کند و علیرضا وفایی نیز به دلیل اختلاف با سرمربی تیم ملی سال هاست که دعوت نمی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶

ناظم الشریعه چهار سال هست فقط داره دروغ میگه ولى دستش دیگه رو شده مربى ترسو و بى دانشى که قدرت جوانگرایى در تیم ملى را ندارد و تحت فرمان بازیکنان هست