کد خبر : 202511
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 شهریور 1400 - 12:50
-

مرتضایی:نتایج ۳ بازی قبلی فرش‌آرا نگران کننده نیست

مرتضایی:نتایج ۳ بازی قبلی فرش‌آرا نگران کننده نیست

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: نتایج به‌دست آمده در ۳ بازی اول فصل نگران‌کننده نیست؛ چراکه تیم روند رو به جلویی دارد و با اضافه شدن بازیکنان و آغاز مجدد تمرینات، نتایج خوبی در بازی‌های آینده کسب خواهیم‌کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی در خصوص وضعیت تیم فرش‌آرا در تعطیلات لیگ و آماده‌سازی این تیم برای ادامه فصل اظهار کرد: به دلیل شیوع وحشتناک بیماری کرونا در مشهد، تعطیلی تمرینات یک هفته بیشتر شد و انشاالله از شنبه هفته آینده، سیزدهم شهریورماه، تمرینات فرش‌آرا استارت خواهدخورد. امیدوارم اوضاع کرونا در مشهد بهتر شود تا فشار و ترس از روی کادرفنی، مربی و بازیکنان برداشته شود و بتوانیم تمرینات به بهترین نحو آغاز کنیم.

وی افزود: مصطفی طیبی از شنبه هفته آینده با تیم تمرین می‌کند. تا قبل از هفته چهارم به دنبال یک بازیکن دیگر هستیم تا تیم تقویت شود و با تمام قوا به مصاف حریفان در ادامه فصل برویم. محمد بیضایی‌نژاد با توجه به نظر پزشک باید دوران نقاهت را سپری کند و حداقل سه یا چهار ماه نمی‌تواند به تیم اضافه شود. محسن محمدزاده هم در تاجیکستان است و برگشتش به مشهد با ابهام روبه‌روست. هواداران نگران نباشند، زیرا فرش‌آرا با بازیکنان جدیدش برای تیم‌های لیگ دردسرساز خواهدبود.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا در خصوص هدف‌گذاری این تیم برای فصل جاری لیگ برتر فوتسال کشور توضیح داد: هنوز ۲۳ بازی دیگر در پیش داریم و اصلا ناامید نیستم. از ابتداء فصل برنامه داشتیم تا در جمع چهار تیم برتر قرار بگیریم. برد در بازی اول فصل را روی یک اشتباه برای بازی جوانمردانه با مساوی عوض کردیم. مقابل کراپ الوند هم در دو سه دقیقه پایانی نتیجه را واگذار کردیم.

مرتضایی ادامه داد: در اصفهان و مقابل گیتی‌پسند هم بازی برابری را به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم. فرش‌آرا روند خوبی دارد و نتایج بازی‌های گذشته اصلا نگران‌کننده نیست. باید روی نقاط ضعفمان کار کنیم. ایمان دارم که رتبه واقعی فرش‌آرا بسیار بالاتر از جایگاه فعلی‌اش است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.