کد خبر : 202579
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1400 - 22:12
-

دومین پیروزی پرگل فوتسال ایران مقابل بلاروس/ گل از گل‌های تاکتیکی تیم‌ملی شکفت

دومین پیروزی پرگل فوتسال ایران مقابل بلاروس/ گل از گل‌های تاکتیکی تیم‌ملی شکفت

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار دوستانه خود مقابل بلاروس به پیروزی پرگل ۵ بر یک دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران تیم ملی فوتسال کشورمان در آستانه جام‌جهانی لیتوانی برای انجام دو دیدار تدارکاتی به بلاروس سفر کرده است در دومین دیدار خود مقابل میزبان به یک پیروزی ارزشمند دیگر دست یافت.

محمد ناظم‌الشریعه در این بازی تیم ملی ایران با ترکیب اولیه علیرضا صمیمی حمید احمدی اصغر حسن زاده سعید احمد عباسی و احمد اسماعیل پور به زمین فرستاده بود در نیمه اول موفق به شکست دو بر صفر حریف شد. ضمن اینکه تیم‌ملی با ارائه یک فوتسال چشم‌نواز، تیم برتر میدان بود و دیرک دروازه حریف را هم به لرزه درآورد.

تیم ملی کشورمان نیمه دوم را با وجود دریافت گل برخلاف جریان بازی آغاز کرد اما پا پس نکشید و با درخشش و همکاری بی‌نظیر مسلم اولادقباد اصغر حسن‌زاده و سعید احمد عباسی موفق شد تا تعداد گل های خود را در نیمه مربیان به پنج گل افزایش دهد.

این پیروزی آنجا ارزشمندتر بود که تیم ملی در آستانه جام جهانی لیتوانی قرار گرفته و هماهنگی چشم نواز بازیکنان ایران گل از گل‌های تاکتیکی تیم ناظم‌الشریعه در آستانه این رقابت های حساس شکفت ضمن اینکه برخی ناهماهنگی در خطوط دفاعی برای کادر فنی تیم ملی ایران مسجل شد تا با تمرینات تخصصی و ضریب اشتباهات کمتر پای در این تورنمنت بین‌المللی و پر امید بگذارد.

تیم ملی در این بازی در نهایت با نتیجه پنج بر یک به پیروزی رسید.

گل‌های ایران را در این بازی فرهاد توکلی، سعید عباسی(۲گل) و مسلم اولادقباد(۲) به ثمر رساندند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا سه شنبه , ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹

درود
ولی ایکاش دو تا بازی دوستانه دیگه تا جام جهانی در نظر میگرفتن این صربستان خیلی تیم مرموزیه مهمترین بازیمون تو جام جهانی همین بازی اول با صربستانه