کد خبر : 202559
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1400 - 10:22
-

ناظم الشریعه:در بازی های دوستانه به دنبال هماهنگی و محک خوردن بازیکنان هستیم/ امیدوارم برد ها همچنان ادامه دار باشد

ناظم الشریعه:در بازی های دوستانه به دنبال هماهنگی و محک خوردن بازیکنان هستیم/ امیدوارم برد ها همچنان ادامه دار باشد

سرمربی تیم ملی فوتسال از انگیزه بالای بازیکنان تیم خبر داد و معتقد است بازیهای دوستانه کمک بسزایی برای کسب تجربه، محک خوردن بازیکنان و پی بردن کادر فنی به نقاط ضعف و قوت تیم می کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال پس از پیروزی تیمش در اولین دیدار دوستانه برابر بلاروس گفت:  تیم بلاروس قابل احترام است. فارق از نتیجه‌ای که به دست آمد باید بگویم بچه ها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. آنها با انگیزه هستند و خیلی خوب بازی کردند.

وی ادامه داد: از آنها تشکر می کنم که برنامه های کادر فنی را در زمین بازی به خوبی به نمایش گذاشتند. در بازیهای دوستانه فارغ از کسب نتیجه، بیشتر دنبال این هستیم که هماهنگ شویم، بازیکنان تجربه کسب کنند و کادر فنی به نقاط ضعف و قوت تیم پی ببرد. دیگر زمان نداریم و تا بازیهای لیتوانی فرصت کمی باقی مانده است.  سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: سعی کردیم از تمام بازیکنان در این دیدار دوستانه استفاده کنیم ضمن اینکه باید مراقب هم باشیم که مصدوم نشویم. در واقع دیدار دوستانه برابر بلاروس آخرین لحظه و مهلت محک خوردن بازیکنان است و باید بهترین بهره را از این شرایط ببریم.

ناظم الشریعه در پایان گفت: این پیروزی تقدیم به  مردم عزیز کشورم باشد. امیدوارم بردها همچنان ادامه دار بوده و بهترین نتایج را در مسابقات مهم پیش رو کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.