کد خبر : 202657
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهریور 1400 - 13:45
-

عزیزی خادم بعد از بازی با عراق در مورد سراجی شفاف سازی می کند

عزیزی خادم بعد از بازی با عراق در مورد سراجی شفاف سازی می کند

به نظر می رسد باید فعالیت رئیس کمیته فوتسال در فدراسیون فوتبال را تمام شده بدانیم و همین روزهاست که این موضوع از سوی مقامات فدراسیون هم تایید رسمی شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهرداد سراجی رئیس کمیته فوتسال و مدیرعامل باشگاه سایپا مدتی است که با شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون روابط حسنه ای ندارد.

به نظر می رسد بعد از ماجراهای رای کمیته انضباطی و استیناف در مورد پرونده بازی سایپا و پیکان که منجر به بازگشت ۳ امتیاز به تیم پیکان شد، دیگر روابط این دو مثل سابق نشد و دو طرف برای دفاع از منافع سازمانی خود حاضر نشدند سوءتفاهمات و یا اختلاف به وجود آمده بین هم را مدیریت و درست کنند.

البته زمزمه های استعفای سراجی از ریاست کمیته فوتسال از مدت ها قبل به گوش می رسد و نقل محافل فوتسالی هاست اما نه خود او و نه فدراسیون فوتبال به طور رسمی در مورد این استعفا موضع گیری نکرده اند اما تمام شواهد و قرائن در کمیته فوتسال نشان می دهد دو طرف دیگر تمایلی به ادامه همکاری ندارند.

وقتی رئیس فدراسیون فوتبال در نشستی که با فوتسالی ها داشته اعلام می کند تمام مسئولیت تیم های ملی فوتسال با خود وی است و کارهای اجرایی این کمیته هم توسط حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون انجام می شود عملا سراجی نقشی در امور فوتسال ندارد.

حتی به نظر می رسد استعفای سراجی از سوی عزیزی خادم قبول واقع شده اما گفته می شود بعد از بازی تیم ملی مقابل عراق قرار است فدراسیون در این مورد اطلاع رسانی و شفاف سازی کند.

در هر صورت آنچه مشخص است اوضاع مدیریتی در فوتسال خیلی حال و روز خوبی ندارد و شاید بهتر باشد دو طرف ماجرا برای روشن شدن وضعیت فوتسال هر چه زودتر هر تصمیمی که دارند به طور رسمی اعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.