کد خبر : 202660
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهریور 1400 - 16:35
-

فوتسال زنان سایپا در یک قدمی انحلال!

فوتسال زنان سایپا در یک قدمی انحلال!

به احتمال فراوان تیم فوتسال زنان سایپا در فصل جدید لیگ برتر شرکت نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ۹ شهریورماه بود که در محل فدراسیون فوتبال، قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان ایران انجام شد و طی این قرعه‌کشی ۱۶ تیم در دو گروه، رقبای خود را شناختند و مقرر شد از ۲۴ مهر هفدهمین دوره مسابقات آغاز شود؛ اما در فاصله حدوداً ۴۰ روز تا آغاز فصل جدید، گمانه‌زنی‌ها درباره کناره‌گیری چند تیم مطرح شده، اتفاقی که در لیگ برتر فوتسال زنان در فصول گذشته مرسوم بوده است!

یکی از تیم‌هایی که در آستانه انصراف از فصل جدید لیگ برتر قرار دارد، سایپا تهران است؛ تیمی که در دو فصل گذشته حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ فوتسال زنان داشته و تا یک‌قدمی کسب جام هم پیش رفته اما در هر دو دوره به عنوان نایب قهرمانی دست یافته است.

سایپایی‌ها که در حوزه فوتبال مردان هم هنوز شرایط نامشخصی دارند، برای فوتسال زنان هنوز بودجه‌ای را اختصاص نداده‌اند و به نظر می‌رسد با توجه به مشکلات مالی که چند روز خبیری عضو هیات‌مدیره باشگاه هم به آن اشاره کرده بود، بودجه ویژه‌ای هم به تیم فوتسال زنان اختصاص نیابد تا این‌چنین یکی از مدعیان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال زنان در آستانه کناره‌گیری از رقابت‌های لیگ برتر قرار بگیرد.

سایپا در گروه دوم فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان با تیم‌های ملی حفاری اهواز، مس رفسنجان، پیکان تهران، پارس آرا شیراز، کیمیای اسفراین، هیات فوتبال اصفهان و نصر فردیس همگروه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.