کد خبر : 202698
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1400 - 11:44
-

سایپا والیبال را به فوتسال ترجیح داد

سایپا والیبال را به فوتسال ترجیح داد

باشگاه سایپا از تیمداری در فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان کناره گیری می‌کند. این تصمیم به طور رسمی به اطلاع سازمان لیگ فوتسال خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه سایپا از تیمداری در فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان کناره گیری می‌کند. این تصمیم به طور رسمی به اطلاع سازمان لیگ فوتسال خواهد رسید.

سایپا که در ۲ فصل اخیر یکی از تیم‌های مدعی لیگ برتر فوتسال بانوان بود و ۲ نایب قهرمانی را به دست آورد در تصمیمی عجیب از لیگ فوتسال زنان کناره‌گیری می‌کند.

باشگاه سایپای تهران درباره این تصمیم توضیحی نداده است اما گفته می‌شود برنامه کاهش هزینه‌های تیمداری علت این تصمیم است و سایپا تصمیم گرفته تیم والیبال زنان خود را حفظ کند اما تیم فوتسال را از دستور کار خارج نماید.

سایپا در لیگ برتر فوتبال مردان نیز از لیگ برتر به دسته اول سقوط کرده است که به طور طبیعی، هزینه‌های این باشگاه را کاهش می‌دهد. با این حال، سایپا در برنامه ریاضت اقتصادی خود تیم فوتسال بانوان را فدا کرده است.

علت دیگر این تصمیم، حضور تیم والیبال زنان در مسابقات باشگاه‌های آسیا پیش بینی می‌شود به طوری که سایپا تصمیم گرفته برای جبران هزینه حضور در والیبال زنان مسابقات باشگاه‌های آسیا، قید تیم فوتسال را بزند و هزینه فوتسال را به حضور بین‌المللی در والیبال زنان بیاورد.

بدین ترتیب، شهناز یاری مربی خوشنام فوتسال ایران و بازیکنان بزرگی چون نسترن مقیمی، آرزو صدقیانی زاده، فرزانه توسلی و مهره‌های تاثیرگذار دیگر سایپا، در شرایط جدیدی قرار می‌گیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.