کد خبر : 202700
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1400 - 11:28
-

ناظم الشریعه:ملی پوشان نیاز به روحیه و انگیزه بالا دارند/ بازیکنان تقریبا به ۶۰ تا ۷۰ درصد از آمادگی رسیده اند

ناظم الشریعه:ملی پوشان نیاز به روحیه و انگیزه بالا دارند/ بازیکنان تقریبا به ۶۰ تا ۷۰ درصد از آمادگی رسیده اند

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در یک هفته باقیمانده باید سعی کنیم با تمرینات منظم و دقیق خود را آماده رقابتهای مهم لیتوانی کنیم.

به گزاش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: از روزگذشته تمرینات خود را در مرکز ملی فوتبال آغاز کردیم. خوشبختانه بازیکنان در شرایط مناسبی قرار دارند. پس از برگزاری دیدار دوستانه برابر بلاروس، به هماهنگی بیشتری رسیدیم. معتقدم انتخابمان برای بازی تدارکاتی مقابل بلاروس درست بود چرا که از تیم های خوب اروپای شرقی است و برای بازی اول برابر صربستان ما را آماده‌ترکرد. همانطور که قبلا هم اشاره کردم  امیدوارم به شرایط مسابقه برسیم و تیم خوبی را برای بازی اول برابر صربستان که بسیار مهم است، آماده کنیم. دیدار مقابل صربستان برای نحوه صعود کردنمان بسیار تعیین کننده است.

وی ادامه داد: تعداد بازی های تدارکاتی کم بود اما روحیه بخش بوده و بازیکنان تقریبا به ۶۰ تا ۷۰ درصد از آمادگی خود رسیدند.  نکات ضعف و قوت مشخص شده و در تمریناتی که هم اکنون در پیش رو داریم، برنامه ریزی کرده ایم که آنها را رفع و یا تقویت کنیم. هماهنگی بیشتر بین بازیکنان، ضربات ایستگاهی، دفاع  و انجام تمرینات خوب و بالا بردن روحیه از دیگر برنامه هایی است که در دستور کاری خود داریم.

ناظم الشریعه ادامه داد: از مسئولین فدراسیون فوتبال و  وزارت ورزش و جوانان میخواهم که همچون گذشته و بیش از پیش به این بازیکنان اهمیت بدهند. این ملی پوشان نیاز به روحیه و انگیزه بالا دارند.

ناظم الشریعه در پایان گفت: بدون شک حمایت از سوی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان به آمادگی روحی و روانی هر چه بیشتر بازیکنان کمک خواهدکرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نادر یکشنبه , ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

ناظم الشریعه کذاااب یک تیم دور همى درست کردى کادر فنى دورهمى ، بازیکنا دورهمى !!! اصلا این تیّم ملى نیست که حمایت شود تحت هر شرایطش فقط یک سرى بازیکن نور چشمى رو دعوت کردى حالا میگى تیم ملى درست کردى خجالت داره این نفرات که حق خیلى ها رو خوردى در لیگ فوتسال مثل سینا پرکاس ، سالار آقاپور ، بهزاد عظیمى ، روح الله ایثارى …. خدا جوابتون رو بده انشالله

حمید یکشنبه , ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

واقعا بهزاد عظیمی یکی از بهترین گل سازهای لیگِ ماست که حقشون به ناحقی خورده شد بنظرم!