کد خبر : 202766
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهریور 1400 - 12:52
-

کشاورز: تیم‌های دیگر باید از تیم‌ملی فوتسال ایران بترسند

کشاورز: تیم‌های دیگر باید از تیم‌ملی فوتسال ایران بترسند

کاپیتان سابق تیم‌ملی فوتسال ایران در مورد حضور ایران در جام‌جهانی لیتوانی صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز سرمربی گیتی‌پسند اصفهان گفت: خدا را شکر که خبر خوبی به اهالی فوتسال رسید و خیلی خوشحال هستم که حسین شمس کرونا را شکست داده و سلامتی‌اش را دوباره بدست آورده است.

کشاورز در خصوص گروه تیم‌ملی فوتسال ایران در جام‌جهانی لیتوانی تصریح کرد: برای تیم کشورمان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم آن‌ها پیام‌آور شادی برای مردم باشند. تیم ایران یکی از قدرت‌های دنیا به شمار می‌رود و ما نباید خیلی به دنبال سخت یا آسان خواندن گروه خود باشیم.

وی ادامه داد: ما در دوره قبلی سوم جهان شدیم و در رنکینگ جهانی جزو پنج تیم برتر هستیم. تیم‌های دیگر باید از ما ترس داشته باشند چرا که قوی هستیم و باید با قدرت صعود کنیم. هرچند که کار خیلی سختی داریم اما انشاالله از گروه صعود می کنیم و آماده دور بعدی می‌شویم.

کاپیتان سابق تیم‌ملی فوتسال کشورمان در مورد تیم‌های هم‌گروه کشورمان در جام جهانی گفت: آرژانتین تیم شناخته شده‌ای است و دور قبلی نیز قهرمان شدند اما ما ایران هستیم  و می‌توانیم با آن‌ها رقابت کنیم. تیم آمریکا نمی‌تواند قوی باشد. ما حتی یکبار در گرندپریکس توانستیم آمریکایی‌ها را با اختلاف هشت گل شکست دهیم. هر چند معتقدم تیم آسان در این مسابقات وجود ندارد. اما به نظر من مهم‌ترین بازی ایران در مقابل صربستان است. این یک بازی تعیین‌کننده و مهم برای ادامه جام جهانی به حساب می‌آید.

کشاورز درباره نفرات انتخاب شده برای حضور در جام جهانی لیتوانی تصریح کرد: همه نفرات تیم ملی از بهترین‌ها و مورد قبول کادرفنی هستند. سرمربی تیم ملی نسبت به دیدگاه‌های تاکتیکی خود بازیکنان را انتخاب کرده و به نظرم باید به آن احترام گذاشت. این نفرات انتخاب سرمربی هستند و همه اهالی فوتسال باید به آن احترام بگذارند تا تیم با آرامش کارش را انجام دهد.

وی در خصوص دعوت «فرهاد فخیم» کاپیتان تیم فوتسال مس‌سونگون به تیم ملی گفت: فرهاد به خصوص در چند سال گذشته نقش پر رنگی در موفقیت‌های مس در لیگ برتر داشته است. او یکی از ستاره‌های ایران است. او بازیکنی قلدر و قوی است. فرهاد دوست خوب من است و حضورش را به فال نیک می‌گیرم. امیدوارم فخیم بتواند با تجربه و توان خود کمک حال تیم ملی در جام‌جهانی باشد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در پایان بیان کرد: انشاالله که همه اهالی فوتسال از تیم ملی حمایت کنند و انرژی مثبت بدهند تا انشاالله پرچم ایران بالاتر برود و مقام بسیار خوبی برای کشورمان بدست آید.

جام‌جهانی فوتسال از ۲۱ شهریورماه در لیتوانی شروع می‌شود و تیم ملی فوتسال ایران باید با تیم‌های آرژانتین، آمریکا و صربستان بر سر صعود به دور حذفی رقابت کند. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.