کد خبر : 202910
تاریخ انتشار : جمعه 19 شهریور 1400 - 16:26
-

شمسایی در گفتگو با Fut5al :

پاسپورتم را گرفتند اما رفتنم به لیتوانی کمکی به تیم نمی‌کند/ نه می‌توانم بروم و نه عشق سفرم/ عاشق درخشش تیم‌ملی هستم

پاسپورتم را گرفتند اما رفتنم به لیتوانی کمکی به تیم نمی‌کند/ نه می‌توانم بروم و نه عشق سفرم/ عاشق درخشش تیم‌ملی هستم

کاپیتان سابق تیم‌ملی ایران گفت: با محبت رئیس فدراسیون پاسپورتم را گرفتند اما حقیقتا رفتنم کمکی به تیم‌ملی نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که گفته می‌شد وحید شمسایی فردا(شنبه) به همراه عزیزی خادم عازم لیتوانی خواهد شد، وی در گفتگو با Fut5al گفت: ابتدا باید از رئیس محترم فدراسیون فوتبال تشکر کنم، حقیقتاً به واسطه دوستی با سراجی برای کمک به فوتسال آمدم و سپس با لطف عزیزی خادم در جلسه‌ای که با حضور دوستان ایشان برگزار شد پاسپورتم را گرفتند و دعوت کردند که به لیتوانی بروم.

او با تاکید بر اینکه عشق به انجام سفر خارجی ندارد گفت: به هر حال چه با تیم‌ملی و چه بدون تیم‌ملی با خانواده سفرهای متعدد خارجی داشته‌ام و به نظرم تمام دنیا را گشته‌ام بنابراین هیچ علاقه‌ای برای سفر خارجی ندارم ولیکن من تمام تلاشم در جلسات با رئیس فدراسیون تماما این بود که تیم‌ملی با آرامش عازم جام‌جهانی شود که الحمدالله شد.

شمسایی تاکید کرد: مضاف بر همه این‌ها من با برنامه ستاره‌ساز شبکه سوم سیما قرارداد دارم و تا پایان قراردادم نیز نمی‌توانم جایی بروم لذا از همین‌جا برای موفقیت تیم‌ملی دعا می‌کنم و عاشق درخشش آنها و اعتلای پرچم ایران هستم.

او هر گونه حضورش برای تماشای دیدارهای پایانی را نیز رد کرد و گفت: واقعا اگر حضورم کمکی به موفقیت تیم‌ملی می‌کرد با کمال میل به لیتوانی می‌رفتم اما شکر خدا تیم شرایط بسیار خوبی دارد و انشاالله با دست پر از جام‌جهانی بازخواهد گشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲

تو که مثلا نائب رییس فوتسال!!! بودى چرا بدرقه تیم ملى نیومدى کمپ ؟؟!!! نکنه کمپ تیم ملى هم خارجه؟!! اتفاقا خوب شد نیومدى بهتر