کد خبر : 203181
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 شهریور 1400 - 19:12
-

/با جام‌جهانی ۲۰۲۱/

سرمربی پرتغال: دنبال نتیجه‌ای بهتر از چهارمی هستیم/ باید شکست مقابل ایران را فراموش کنیم

سرمربی پرتغال: دنبال نتیجه‌ای بهتر از چهارمی هستیم/ باید شکست مقابل ایران را فراموش کنیم

سرمربی پرتغال رویای کسب جایگاهی بالاتر از چهارمی در جام جهانی دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل پایگاه خبری فوتسال ایران، خورخه براز سرمربی تیم ملی پرتغال، خورخه براز در رابطه با هدفش در جام‌جهانی لیتوانی گفت: می‌دانیم که چالش سختی پیش‌رو داریم ولی رویاهای زیادی داریم. معتقدم هدفمان باید واقع‌گرایانه و در عین حال جاه‌طلبانه باشد. ما علاقه به کارهای دشوار داریم. سعی‌مان باید این باشد که نتایج‌مان بهتر از جام‌جهانی قبل باشد.

او که مشخصا شکست مقابل ایران در جام‌جهانی قبل را به یاد دارد، افزود: باید گذشته را فراموش کنیم چراکه تیم‌هایی با آماده‌سازی بهتر از پرتغال در این تورنمنت حضور دارند، تیم‌های بسیار متمرکز و جنگنده منتظر غلبه بر تیم ما هستند.
سرمربی ۴۹ ساله در رابطه با آنالیز رقبا افزود: تایلند تیمی مطرح در آسیا  با سابقه چندین حضور در جام جهانی می‌باشد، بازیکنان با تجربه‌ای دارد که مدت زیادی در تیم ملی حضور دارند. چیزی برای از دست دادن مقابل ما ندارد.
او ادامه داد: مراکش دیگر تیم هم گروهمان که سابقه قهرمانی آفریقا را در کارنامه خود دارد بازیکنانش در لیگ های اروپایی شاغل هستند که همین مطلب کیفیت تکنیکی و تجربه‌ی بالایشان را اثبات می‌کند. این نماینده آفریقایی می‌تواند شگفتی‌ساز مسابقات باشد.
خورخه براز در پایان با اشاره به تلاشش در طول سالیان اخیر تاکید کرد: ما همچنان نیاز به کار بیشتر بدون محدودیت داریم، چرا که فوتسال پرتغال استعدادها و رویاهای زیادی دارد.

مترجم: فرحان قضبان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.