کد خبر : 203389
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 شهریور 1400 - 12:14
-

بنویسید صربستان، بخوانید روسیه؛ گِره ایران در جام جهانی فوتسال

بنویسید صربستان، بخوانید روسیه؛ گِره ایران در جام جهانی فوتسال

تیم ملی فوتسال کشورمان در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۱ به مصاف صربستانی می‌رود که در این روزها از آن به عنوان گره تیم ایران مرحله گروهی یاد می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران روز سه‌شنبه ۲۳ شهریورماه اولین دیدار خود را در مرحله گروهی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ برابر صربستان برگزار می‌کند. این دیدار از ساعت ۱۹:۳۰ در شهر ویلنیوس آغاز می‌شود و به گفته کارشناسان این دیدار مهم‌ترین دیدار ایران در مرحله گروهی به شمار می‌رود. 

تیم ملی فوتسال صربستان چهارمین حضورش را در جام جهانی تجربه می‌کند. البته باید به این نکته توجه کنیم که این کشور در سال ۱۹۸۹ جزو کشور یوگسلاوی بوده و یکی از حضورهای این تیم در جام جهانی، برای آن دوره است.

بهترین افتخار این تیم، کسب مقام چهارمی رقابت‌های قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۶ است. این تیم هم اکنون در رده پانزدهم رنکینگ جهانی تیم‌های ملی فوتسال قرار دارد. 

بنویسید صربستان، بخوانید روسیه؛ گِره ایران در جام جهانی فوتسال

سبک فوتسال این کشور شباهت زیادی به تیم روسیه دارد. آنها از نظر بدنی بسیار قوی و از لحاظ تاکتیکی نیز در وضعیت خوبی قرار دارند. صربستانی‌ها در این سال‌ها پیشرفت بسیار خوبی داشتند و توانستند در فوتسال جهان حرفی برای گفتن داشته باشند. 

صرب‌ها در دو دیدار تدارکاتی قبلی خود مقابل برزیل با نتیجه چهار بر سه شکست خوردند و مقابل مراکش نیز به تساوی سه بر سه رضایت دادند.   

به گفته کارشناسان و کادر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان، گره گروه ششم رقابت‌های جام جهانی، دیدار ایران و صربستان است و ملی‌پوشان کشورمان با این پیروزی تا حدود زیادی راه خود را برای صعود از گروه هموار خواهند کرد. حال باید تا روز سه‌شنبه منتظر بمانیم و ببینیم که سرانجام این بازی مهم چه خواهد شد. آمریکا و آرژانتین نیز دیگر همگروه‌های ایران در جام جهانی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.