کد خبر : 203715
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1400 - 22:22
-

کارشناسی داوری بازی ایران با صربستان/نظری: داور گواتمالایی نمی خواست به احمدی کارت زرد دوم بدهد/اخراج بازیکن ایران درست بود

کارشناسی داوری بازی ایران با صربستان/نظری: داور گواتمالایی نمی خواست به احمدی کارت زرد دوم بدهد/اخراج بازیکن ایران درست بود

کارشناس داوری فوتسال اخراج حمید احمدی را درست عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، منوچهر نظری کارشناس برجسته داوری نظر خود در مورد داوری بازی ایران با صربستان را اعلام کرد:

قبل از شروع عرایضم برد شیرین تیم ملی در اولین بازی جام جهانی را تبریک عرض می‌کنم.

در مورد داوری ابتدا باید بگویم چینش این بازی خوب بود. دو داور از آمریکای مرکزی و جنوبی برای تقابل نمایندگان اروپا و آسیا که به اعتقاد بنده هر دو داور خوب کار کردند و اشتباه خاصی نداشتند.کارت زرد اول برای حمید احمدی درست بود زیرا همراه با توپ، پای بازیکن حریف را زد.صحنه اخراج هم کاملا درست بود. البته بنده فقط باید درمورد داوری و کارشناسی آن صحبت کنم اما بعنوان یک ایرانی به دوستانم در کادرفنی و بازیکنان تیم ملی می‌گویم که در مسابقات جام جهانی داور رزرو داریم و علاوه بر آن کمک داور ویدئویی (VAR) هم وجود دارد و باید بدانیم که هیچ صحنه‌ای از دست داوران در نخواهد رفت. داور اول بازی که اهل گواتمالا بود نمی‌خواست به حمید احمدی کارت زرد دوم را بدهد اما در سیستم هِدسِت به داور گفتند که باید کارت زرد دوم را بدهد اخطاری که کاملا درست بود و بازیکن ما یک اخطار بی‌مورد در نزدیکی نقطه کرنر دریافت کرد.

کارت زرد برای آقای ناظم‌الشریعه هم درست بود هرچند که اعتراض وی درست بوده اما حمله ور شدن به طرف داوران قطعا همراه با جریمه خواهد بود که به درستی داده شد.در کل مشکل خاصی در داوری وجود نداشت.

ا‌ولین بازی ایران بود و امیدوارم در ادامه مسابقات بچه‌های ما مراقب اخطارها باشند چرا که در جام جهانی هر روز بازی‌ها آنالیز می‌شود و بازیکنان ما امروز پر برخورد و درگیرانه بازی کردند و شناخت داوران نیز از ما بیشتر خواهد شد.

امیدوارم در بازی‌های بعدی هم موفق باشیم و برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.