کد خبر : 204132
تاریخ انتشار : جمعه 26 شهریور 1400 - 10:17
-

/یادداشت/

تحلیل فنی بازی برزیل – جمهوری چک

تحلیل فنی بازی برزیل – جمهوری چک

تحلیل فنی دیدار روز گذشته برزیل و جمهوری چک منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پیروزی دیشب برزیل مقابل جمهوری چک جنگنده با یک دفاع منظم و دقیق با عملکرد خوب سنگربانشان، لیبور گراک، میزان صبر برزیلی‌ها را مورد ارزیابی قرار داد. برزیل در ۲۰ دقیقه اول بازی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت وچکی ها بیشتر دل به ضد حمله بسته بودند که البته با درخشش گیتا در بسیاری از موقعیت‌های خلق شده ناکام ماندند. ( شاید مهم‌ترین اتفاق برای برزیل آمادگی بالای سنگربانش بود).

سرمربی برزیلی از بازیکنانش حرکت ترکیبی بیشتری را بابازیکن راس در تایم اوت خواست… در نیمه دوم بمبی به نام فرائو از سوی برزیلی‌ها وارد میدان شد و با کنترل و چرخش‌هایش در منطقه ۱۰ متر تا دروازه چک دو گل بسیار زیبا را به ثمر رساند و نمایش چشم‌نوازی از حرکات و چرخش‌های اختصاصی یک راس را به همگان نشان داد. البته نباید پاس گل زیبای فرائو به رودریگو را از یاد ببریم. در لیگ اسپانیا در طول بازی‌های بارسلونا شاهدگل‌های مشابه هستیم. با گذشت چند دقیقه پس از چند حرکت زیبای روچا، مارلون با شوتی از فاصله نسبتاً دور که با حرکات اورلپ با راس همراه بود بار دیگر دروازه تیم چک را فروریخت.

دو نکته مهم در رابطه با آنالیز عملکرد برزیل وجود دارد که رقبای آتی باید بسیار مراقب باشند: دفاع ۱*۱ و پاس‌ها و شوت‌های تیر ۲ و بازی با راس که در چهارگل این بازی نقش پررنگی داشت. شاید بازی خوانی و قطع پاس‌های ارسالی برای بازیکنانی چون فرائو، دیگینیو و روچا قبل از رسیدن توپ به آن‌ها ایده بدی نباشد یا شاید پرس پرفشار از بالا…!

هکتور سئوتو

مترجم: فرحان غضبان 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.