کد خبر : 204551
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1400 - 15:57
-

اختصاصی Fut5al ؛

عزیزی خادم با قول پاداش ویژه صعود به آلمان رفت

عزیزی خادم با قول پاداش ویژه صعود به آلمان رفت

رئیس فدراسیون فوتبال درخواست بازیکنان تیم‌ملی برای پاداش صعود به مرحله حذفی جام‌جهانی را پذیرفت و عازم آلمان شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در آستانه بازی حساس تیم های ایران و آرژانتین، کادرفنی و بازیکنان تیم‌ملی فوتسال در جلسه‌ای با عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال پیش از سفر او به آلمان شرکت کردند.

در این جلسه رئیس فدراسیون ضمن تشکر از دو پیروزی ابتدایی ایران در این مسابقات خواستار ادامه روند پرقدرت تیم‌ملی در جام جهانی شد و برای بازیکنان کشورمان در مراحل بعد آرزوی موفقیت کرد.

در این جلسه اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم‌ملی نیز به نمایندگی از بازیکنان دقایقی برای رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کرد و ضمن بیان اینکه بازیکنان برای شادی مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند از افزایش پاداش بازیکنان توسط رئیس فدراسیون تشکر کرد و خواستار تخصیص پاداشی ویژه بابت صعود ایران از مرحله گروهی شد که تلویحا مورد موافقت رئیس فدراسیون فوتبال قرار گرفت و مقرر شد بابت صعود ایران از گروه پاداش ویژه‌ای به بازیکنان داده شود.

با این شرایط پس از پاداش ۷۰۰یورویی هر بازی گروهیربه احتمال فراوان بازیکنان تیم‌ملی کشورمان به دنبال راهیابی به دور بعد جام‌جهانی مبلغی معادل ۱۰۰۰ یورو نیز در همین مرحله دریافت خواهند کرد.

گفتنی است عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال که پیگیر برخی از موضوعات فدراسیون فوتبال در اروپا نیز هست شب گذشته پس از این جلسه با ملی‌پوشان بلافاصله عازم فرودگاه شد تا به آلمان سفر کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.