کد خبر : 204531
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1400 - 13:52
-

پتانسیل تیم ملی فوتسال ایران خیلی بالاتر از این حرف‌ها است

کشاورز:انتظار داشتیم که تیم ملی مقابل آمریکا بازی به مراتب روان تری را به نمایش بگذارد / بازی با آرژانتین یک محک بسیار خوبی برای تیم ملی کشورمان خواهد بود

کشاورز:انتظار داشتیم که تیم ملی مقابل آمریکا بازی به مراتب روان تری را به نمایش بگذارد / بازی با آرژانتین یک محک بسیار خوبی برای تیم ملی کشورمان خواهد بود

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره شرایط ملی پوشان قبل از بازی فردا مقابل آرژانتین توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره شرایط ملی پوشان قبل از بازی فردا مقابل آرژانتین توضیحاتی را بیان کرد.

محمد کشاورز بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان  درباره بازی فردای تیم ملی برابر آرژانتین در دیدار سوم مرحله گروهی جام جهانی اظهار داشت: بازی با آرژانتین یک محک بسیار خوبی برای تیم ملی کشورمان خواهد بود و امیدوارم بازیکنانمان بتوانند با ارئه بازی خوب و منطقی هم روحیه تیم را حفظ کنند و هم اینکه پیام بزرگی را به سایر تیم‌ها بدهند که ایران برای حضور در فینال جام جهانی به این مسابقات آمده است. به نظر من هر چه از زمان مسابقات بگذرد شرایط تیم ملی بازی به بازی بهتر خواهد شد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: در بازی با آمریکا تیم ملی عملکرد چندان خوبی نداشت. درست است که توانستیم این تیم را شکست دهیم، اما به نظر من عملکرد تیم ملی چندان قدرتمند نبود. به خصوص در بعضی از دقایق نتوانستیم خوب بازی کنیم. ما اهالی فوتسال انتظار داشتیم که تیم ملی مقابل آمریکا بازی به مراتب روان تری را به نمایش بگذارد، اما باز هم خدا را شکر که موفق شدیم ۳ امتیاز کامل این بازی را به دست آوریم. به هر حال امیدوارم در بازی فردا برابر آرژانتین بتوانیم عملکرد به مراتب بهتری نسبت به دیدار با آمریکا از خودمان نشان دهیم.

کشاورز درباره اینکه آیا بازی با آرژانتین، اسپانیا و پرتغال باعث شده بازیکنانمان حریفان خود را در مرحله گروهی دست کم بگیرند بیان کرد: من نمی‌توانم راجع به این موضوع صحبت کنم، اما تنها چیزی که می‌می توانم بگویم این است که پتانسیل تیم ملی فوتسال ایران خیلی بالاتر از این حرف‌ها است. برای مثال ما در بازی با آمریکا نباید اصلا اجازه می‌دادیم این تیم به دروازه ما نزدیک شود، چه برسد به اینکه بخواهد به ما گل هم بزند. بازیکنانمان تمام تلاششان را به کار گرفته اند تا در جام جهانی بهترین عملکرد را خودشان نشان دهند.

زننده گل تیم ملی فوتسال کشورمان برابر برزیل در جام جهانی کلمبیا ادامه داد: در هر صورت همان طور که گفتم پتانسیل تیم ملی فوتسال ایران خیلی بالاتر از این حرف‌ها است و ما اهالی فوتسال از ملی پوشان کشورمان انتظار داریم که بازی روان تری برابر حریفان خود انجام دهند و امیدوارم این اتفاق در بازی فردا برای ما رخ دهد.

کشاورز درباره نبود حسین طیبی ملی پوش لژیونر فوتسال ایران در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی نیز گفت: طیبی بازیکن بسیار بزرگی است و وجود او در مرحله گروهی خیلی می‌توانست به ما کمک کند. متاسفانه مصدومیت ناخواسته طیبی را از تیم ملی جدا کرد و امیدوارم هر چه زودتر آسبب دیدگی او از بین رفته و بتواند ما را در مرحله بعد کمک کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.