کد خبر : 205039
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 مهر 1400 - 18:28
-

به فکر سلامت بازیکنان بودیم

هاشم زاده : همه فکر و ذکر و تمرکز ما روی بازی با ازبکستان است/ بازی های خوبی در دور گروهی داشتیم

هاشم زاده : همه فکر و ذکر و تمرکز ما روی بازی با ازبکستان است/ بازی های خوبی در دور گروهی داشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد هاشم زاده  در خصوص وضعیت تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی اظهار داشت: بازی‌های خوبی در دور گروهی داشتیم و دو برد خیلی خوب به دست آوردیم و در بازی با آرژانتین هم می‌توانستیم پیروز باشیم ولی مصدومیت دو بازیکن و یک مقدار هم بدشانسی باعث شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد هاشم زاده  در خصوص وضعیت تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی اظهار داشت: بازی‌های خوبی در دور گروهی داشتیم و دو برد خیلی خوب به دست آوردیم و در بازی با آرژانتین هم می‌توانستیم پیروز باشیم ولی مصدومیت دو بازیکن و یک مقدار هم بدشانسی باعث شد نتوانتیم نتیجه لازم را کسب کنیم. از طرفی با توجه به شرایط جدول و حریف مرحله بعد خیلی هم برد این دیدار برای ما واجب نبود و شاید همین موضوع هم در انگیزه ما برای این بازی تاثیرگذار بود. نکته مهم دیگر اینکه باید به فکر حفظ سلامتی بازیکنان و مصدوم نشدن آنها هم می‌بودیم.

وی در مورد اینکه با توجه به شرایط جدول گفته می‌شود ایران تمایلی به برتری مقابل آرژانتین نداشت گفت: نه اینطور نبود که بخواهیم ببازیم یا عمدی در آن وجود داشته باشد. من گل دوم را هم زدیم که داور نپذیرفت و واقعاً تلاش کردیم نتیجه بگیریم ولی همانطور که گفتم شرایط باعث شده بود محتاط باشیم و مسائل انگیزشی هم تاثیرگذار است.

مربی تیم ملی فوتسال در مورد تقابل با ازبکستان توضیح داد: ازبکستان حریف سرسختی برای ما خواهد بود و در سال‌های اخیر هم در آسیا رقیب جدی تیم ما بوده است ولی خب به هر حال ما به اینجا آمدیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم و قرار نیست از این مرحله حذف شویم و همه تمرکزمان روی برد است و امیدوارم به مرحله بعدی صعود کنیم.

هاشم زاده در مورد اینکه تا چه مرحله‌ای بالا خواهیم رفت هم خاطر نشان کرد: فعلاً همه فکر و ذکر و تمرکز ما روی بازی با ازبکستان است و به قدم بعدی فکر نمی‌کنیم ولی انتظار از تیم ما بالاست و اینجا هستیم تا برای نام ایران در جام جهانی افتخار آفرینی کنیم. این روزها مردم خوب ما به خاطر موفقیت والیبال خوشحال هستند و ما هم می‌خواهیم مثل والیبالیست‌ها مردم را خوشحال کنیم.

وی در مورد وضعیت آمادگی بازیکنان هم گفت: دو مصدوم داریم که اولادقباد و طیبی هستند و سایر بازیکنان آماده اند و مشکل خاصی برای این بازی ندارند. از مردم می‌خواهیم مثل همیشه دعای خیر خودشان را بدرقه راه ما در این میدان کنند و امیدوارم دست پر خارج شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱:۰۷

چرا تو و ناظم الشریعه اینقدر به خودتون و مردم دروغ میگید؟!!! راستش رو بگید میخواستیم ببازیم دوم بشیم مسیر صعود راهت بشه مجبورین اینقدر تابلو دروغ بگید شماها؟!!!