کد خبر : 205541
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مهر 1400 - 10:11
-

ایران بزرگ مقابل برزیل کوچک در یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال

ایران بزرگ مقابل برزیل کوچک در یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال

تیم های ملی فوتسال ایران و قزاقستان در مرحله یکچهارم نهایی جام جهانی فوتسال با هم روبرو می شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال از ساعت ۲۰/۳۰ امشب با قزاقستان روبرو می شود.

شاگردان محمد ناظم الشریعه که با غلبه بر ازبکستان در مرحله قبل، به جمع ۸ تیم برتر جهان پیوستند در شرایطی به مصاف نماینده اروپا می روند که به جز حسین طیبی سایر بازیکنان خود را برای این بازی حساس در اختیار دارند و احتمال اینکه طیبی نیز برای دقایقی به میدان برود وجود دارد.

قزاقستان حریف امشب تیم ملی فوتسال پس از صعود به عنوان صدرنشین گروه اول، در مرحله یک هشتم نهایی با ۷ گل تایلند را در هم کوبید اما به خوبی از قدرت فوتسال ایران آگاه هست.

این تیم که با در اختیار داشتن دروازه بانی مطرح به نام هیگوئیتا و چند بازیکن برزیلی آماده نبرد با ایران است در رویارویی های گذشته خود مقابل تیم ایران ناکام بوده و برزیل کوچک مقابل ایران بزرگ از لحاظ روحی و روانی شرایط مناسبی ندارد.

تیم ایران در بازی های قبلی خود در این دوره از جام جهانی تا حدودی در ساختار دفاعی خود ایراد داشت که ناظم الشریعه قطعا در تمرینات روی این مهم کار کرده است.

تیم ایران با پیروزی مقابل قزاقستان می تواند برای دومین دوره پیاپی به جمع چهار تیم برتر جهان برود که در نیمه نهایی با برنده بازی اسپانیا با پرتغال روبرو می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.