کد خبر : 205679
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مهر 1400 - 16:52
-

/یادداشت/

تحلیل فنی دیدار برزیل _ مراکش

تحلیل فنی دیدار برزیل _ مراکش

آلبرتو آرتگا در یادداشتی به تحلیل فنی دیدار تیم‌های ملی برزیل و مراکش پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آلبرتو آرتگا کمک مربی اسپانیایی تیم‌ملی فوتسال عربستان که هم اکنون در لیتوانی به سر می‌برد در یادداشتی اختصاصی برای Fut5al در خصوص بازی برزیل_ مراکش آورده است:
در بازی برزیل و مراکش هر دو تیم تلاش کردند که بهترین بازی خودشان را نشان بدهند و شاید این بازی خیلی تماشاگرپسند نبود. برزیل بیشتر سعی داشت که در بازی از پیووت یا همان بازیکن راس استفاده کند و سعی می‌کرد که نظم دفاعی داشته باشد و به تیم مراکشی که خیلی دل به ضدحمله دوخته بود خیلی فرصت ضدحمله ندهد.
اما مراکشی‌ها هم سعی می‌کردند که فرائو را به لب خط بکشانند و سعی کنند که خطرش را کمتر کنند. در حمله سازمان یافته هم به نظر من خیلی تیم مراکش موفق نبود، نهایتاً نهایتاً جزئیات کم نتیجه بازی مشخص می‌کند و در این بازی هم همین اتفاق افتاد. اشتباه دروازه‌بان مراکشی و خطایی که روی رودریگو انجام داد نتیجه را تعیین کرد. همچنین نکته دیگری که می‌توانم به آن اشاره کنم، ضربه‌ای بود که جو هات به تیرک دروازه برزیل زد که بدشانس بود.

در ادامه یادداشت آمده است: به هر دو مربی تبریک می‌گویم به خاطر نمایش خوب و تقابل خوبی که با هم داشتند و امیدوارم همه طرفداران فوتسال از این جام‌جهانی در ادامه لذت ببرند. به نظرم بازی‌ای که من شاهدش بودم خیلی بازی سنگین و سخت بود.

آلبرتو آرتگا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.