کد خبر : 205645
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مهر 1400 - 11:30
-

تکنیک یوزها راهی برای غلبه بر شاهین ها

تکنیک یوزها راهی برای غلبه بر شاهین ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، خیلی از دنبال‌کنندگان تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی سوالشان این است که آیا ایران می تواند قزاقستان را شکست دهد یا خیر. به طور قطع نمی‌توان جواب مشخصی به این پرسش داشته باشیم اما بدون شک ثبات تیمی در این رقابت‌ها بسیار مهم است. قزاقستان ۴ برد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، خیلی از دنبال‌کنندگان تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی سوالشان این است که آیا ایران می تواند قزاقستان را شکست دهد یا خیر. به طور قطع نمی‌توان جواب مشخصی به این پرسش داشته باشیم اما بدون شک ثبات تیمی در این رقابت‌ها بسیار مهم است. قزاقستان ۴ برد با دو گل خورده داشته اما ایران تا کنون سه برد و یک شکست به همراه ۱۴ گل خورده را در کارنامه دارد که این موضوع نگران‌کننده است.

در کل اما آمارها برای قبل از شروع بازی کاربرد دارد و بدون شک هم جواب این بند از گزارش باید در زمین مشخص شود. جایی که ایرانی‌ها می‌توانند با تکنیک منحصر به فرد خود هر تیمی را شکست دهند. لازم به ذکر است تیم ملی فوتسال ایران در سال‌های اخیر همواره مقابل تیم‌های قدرتمند جهان نمایش قابل قبول و رضایت‌بخشی داشته است. 

در این میان درخشش ستاره های تیم ملی که بیشتر آنها آخرین جام جهانی دوران بازی خود را انجام می دهند بسیار زیاد نقش خواهد داشت. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پویا دوشنبه , ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

اینم بگید ایران با چه تیمایی بازی داشته و قزاقستان با چه تبمهایی . سرگروه گذوه قزاقستان لیتوانی بود. و تو حذفی تایلند. که ایران فوقش ی گل میخورد ازش