کد خبر : 212915
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 9:46
-

فرشته کریمی از تیم فوتسال خط خورد/ خبری از مکاتبه فدراسیون ایران با کویت نیست

فرشته کریمی از تیم فوتسال خط خورد/ خبری از مکاتبه فدراسیون ایران با کویت نیست

فرشته کریمی به شکلی غیررسمی از اردوی تیم‌ملی فوتسال بانوان خط خورده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فروزان سلیمانی سرمربی جدید تیم ملی فوتسال زنان بعد از قطعی‌شدن انتخابش، فهرستی از نفرات مدنظر خود را برای برپایی اولین اردوی تیم ملی در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داد تا مسئولان فدراسیون برای برگزاری اردوی ۳ روزه به میزبانی کمپ تیم‌های ملی هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

فهرست ۲۰نفره سلیمانی در شرایطی تنظیم شده بود که مهسا کمالی به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیم‌ملی نبود و تعداد نفرات به ۱۹نفر کاهش پیدا کرد و در کنار این مسئله، غیبت چند بازیکن بسیار عجیب به نظر می‌رسید؛ بزرگ‌ترین غایب فهرست فروزان سلیمانی بدون‌تردید کسی نیست جز فرشته کریمی!

ستاره فوتسال زنان ایران که سابقه درخشش در پیراهن تیم ملی و رسیدن به ۲عنوان برترین فوتسالیست زن آسیا را دارد و در حال حاضر نیز در لیگ کویت در فصلی که گذشت، توانسته عملکردی درخشان را از خود به جای بگذارد و یکی از بهترین‌های این لیگ بوده و در اوج آمادگی به سر می‌برد.

با این‌حال اما فروزان سلیمانی تصمیم گرفته تا نام از نام ستاره ۳۲ساله فوتسال زنان بگذرد و او را در جمع دعوت‌شدگان به اردوی ملی در راه آماده‌سازی برای شرکت در مسابقات کافا ۲۰۲۲ قرار نداده است!

باید دید پاسخ سرمربی تیم‌ملی به عدم دعوت کریمی چیست اما پیگیری‌های خبرنگار ما از مسئولان اتحادیه فوتبال کویت نشان می‌دهد که هیچ نامه‌ای برای استعلام وضعیت فرشته کریمی از سوی فدراسیون فوتبال ایران به کویت ارسال نشده و این مسئله نشان از تصمیم فروزان سلیمانی برای عدم دعوت ستاره فوتسال زنان دارد، نه عدم صدور مجوز از سوی کویتی‌ها.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.