کد خبر : 212971
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 13:14
-

میزبانی مشهدی‌ها از مدعیان قهرمانی

میزبانی مشهدی‌ها از مدعیان قهرمانی

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز و از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد که در مهم‌ترین بازی‌های این هفته مدعیان اصلی قهرمانی به مشهد سفر کرده اند تا در برابر دو نماینده شرق کشور قرار گیرند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز و از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد که در مهم‌ترین بازی‌های این هفته مدعیان اصلی قهرمانی به مشهد سفر کرده اند تا در برابر دو نماینده شرق کشور قرار گیرند.

بدون شک حضور همزمان گیتی‌پسند و مس سونگون در یک شهر برای انجام دو بازی جداگانه جزو اتفاقات نادر لیگ برتر فوتسال است که برای نخستین بار اتفاق می‌افتد.

فرش قرمز برای گیتی‌پسند!

مطمئناً مهم‌ترین بازی هفته شانزدهم لیگ برتر میان فرش‌آرا و گیتی پسند که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است برگزار خواهد شد. شکست سنگین هفته گذشته شاگردان محمد کشاورز در اصفهان مقابل مقاومت البرز باعث شد نا مس به یکقدمی این تیم برسد و کوچک‌ترین تعلل گیتی پسند مقابل تیم جوان فرش آرا  موجب از دست رفتن صدر جدول خواهد شد. شاگردان بهادری-شفیعی که هفته گذشته با بدشانسی مغلوب کراپ در الوند شدند برای متوقف کردن گیتی‌پسند که از چند بازیکن ملی‌پوش بهره می‌برد، انگیزه زیادی دارند. بدون شک اگر قدرت بهادری در شرایط آرمانی به سر برد، تیم اصفهانی روز سختی را در مشهد خواهد داشت. هنوز یادمان نمی‌رود آخرین باری که بهادری با فرش‌آرا در مشهد مقابل گیتی‌پسند قرار گرفت چگونه در ثانیه‌های پایانی بازی و در حالی که گیتی‌پسند برای پیروزی پاورپلی کرده بود از مقابل دروازه خودی گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند تا حریف با شکست راهی اصفهان شود. بازی رفت دو تیم در اصفهان با ۶ گل به سود گیتی‌پسند خاتمه یافت و امروز فرش‌آرا به نوعی برای انتقام پا به میدان خواهد گذاشت.

چیپس کامل- مس سونگون

دیگر بازی مهم این هفته باز هم در مشهد برگزار خواهد شد و مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی میهمان چیپس کامل است. شاگردان جنگی که سال اول حضورشان در لیگ برتر فوتسال فراتر از انتظار ظاهر شدند و در شروع لیگ نتایج خوبی کسب کردند، اما رفته رفته از شرایط آرمانی خارج و  به انتهای جدول نزدیک‌تر شدند. چیپس کامل این هفته نیز کار سختی در پیش خواهد داشت و نتیجه گرفتن مقابل شاگردان حمید بی‌غم که آشنایی کامل با فوتسال مشهد دارد، کاری بسیار دشوار است. بازی رفت دو تیم در سونگون با شکست سنگین ۱۱برصفر تیم مشهدی رقم خورد.

برنامه بازی‌های چهارشنبه ۱۵ دی

زندی بتن کلاردشت – فردوس قم

فولاد زرند کرمان – کراپ الوند

سن ایچ ساوه – شهروند ساری

فرش آرا مشهد – گیتی پسند

چیپس کامل مشهد – مس سونگون

مقاومت البرز – راگا ری

فولاد سپاهان – ملی حفاری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.