کد خبر : 212974
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 13:18
-

با حضور گلرهای سی و پنج ساله

چرایی حذف کاپیتان از تیم ملی بانوان !

چرایی حذف کاپیتان از تیم ملی بانوان !

کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان یکی از غایبان اردوی جدید تیم ملی بعد از ۲ سال تعطیلی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان یکی از غایبان اردوی جدید تیم ملی بعد از ۲ سال تعطیلی است.

 

 نسیمه غلامی یکی از نفراتی است که نامش در فهرست ۲۰ نفره اعلام شده از سوی فروزان سلیمانی برای برگزاری اردوی جدید تیم ملی نبود تا گمانه‌زنی‌ها درباره پایان کار این ستاره فوتسال زنان که نقش کلیدی در تیم ملی داشت و بازوبند کاپیتانی را به بازوی خود می‌بست به میان بیاید.

 

غلامی در شرایطی به اردوی تیم ملی دعوت نشده، که خبرهای غیررسمی از حوالی تیم ملی فوتسال زنان حکایت از آن دارد که سرمربی تیم ملی فوتسال زنان در تلاش برای جوانگرایی در فهرست تیم بوده و حذف نام نسیمه غلامی ۳۵ ساله در راستای همان تصمیم گرفته شده است!

 

جالب آن‌که در فهرست فعلی تیم ملی، اعظم آخوندی و فرزانه توسلی هر ۲ دروازه‌بان تیم ۳۵ ساله هستند و مابقی دعوت‌شدگان در رنج سنی ۳۲ سال و پایین‌تر از قرار می‌گیرند.

 

اردوی جدید تیم ملی فوتسال زنان جمعه پیش‌روی برگزار می‌شود و قرار است پیش از حضور در تورنمنت کافا، یک دوره دیگر اردوی آماده‌سازی برگزار شود و باید دید آیا نام نسیمه غلامی به فهرست تیم باز خواهد گشت یا تصمیم سرمربی تیم ملی فوتسال زنان برای حذف نام کاپیتان تیم ملی قطعی خواهد بود.

 

کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان در شرایطی قرار گرفته که در شرایطی مشابه آن حدود ۳ سال قبل سیدجلال حسینی قرار گرفته بود؛ مدافع باتجربه تیم فوتبال پرسپولیس که با نظر کارلوس کی‌روش از فهرست تیم ملی به دلیل شرایط سنی حذف شود و بعد از آن‌که نامش در جمع نفرات ایران برای جام ملت‌ها قرار نگرفت، تصمیم به خداحافظی گرفت.

 

با این‌حال باید دید آیا موضع فروزان سلیمانی نسبت به نسیمه غلامی تغییر خواهد کرد یا اتفاق دیگری برای او رخ می‌دهد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.