کد خبر : 213180
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1400 - 22:52
-

سرمربی فولاد زرند: سازمان لیگ به احترام امانی بازی ما را عقب می انداخت/ کارمان شده اشک ریختن

سرمربی فولاد زرند: سازمان لیگ به احترام امانی بازی ما را عقب می انداخت/ کارمان شده اشک ریختن

سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان گفت: با توجه به وضعیتی که برای رضا امانی پیش آماده سازمان لیگ باید به احترام خانواده او حداقل یک بازی ما را به تعویق می انداخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، رضا کردی در خصوص دیدار تیمش در مقابل تیم کراپ الوند در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ما با شرایط ویژه ای مقابل کراپ قرار گرفتیم و با توجه به وضعیتی که برای رضا امانی به وجود آمده و تعداد مصدومان زیادی که داشتیم، بازیکنان در بازی با کراپ تمام تلاش خود را برای پیروزی کردند. در نیمه اول موقعیت های بسیار زیادی داشتیم ولی متاسفانه نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم.

وی افزود: در نیمه دوم تا زمانی که بازیکنانمان از نظر بدنی تخلیه نشدند بازی خوبی انجام دادند. ما در نیمه اول  با اختلاف یک گل از تیم حریف پیش افتادیم  ولی متاسفانه در ادامه بازیکنان از لحاظ بدنی تخلیه شدند و نتیجه را واگذار کردیم. از داوری هم راضی هستم و قضاوت بسیار خوبی انجام داد. 

سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان در مورد بازیکنان مصدوم خود و وضعیت  رضا امانی عنوان کرد:  وضعیت رضا امانی را نمی دانم که چگونه است  و باید با دکتر رحمانی پزشک تیم صحبت کنید. تعداد مصدومان تیم بسیار زیاد است، ما در کنار امانی محمدرضا کرد، امین نصرالله، امیرحسین غلامی، امیر علی محمد پور و مهدی نجار را به دلایل مختلفی در اختیار نداریم و آن ها را از دست دادیم.

کردی ادامه داد: ما بومی ترین تیم لیگ هستیم و در لیستمان ۹ بازیکن متولد ۸۰ ، ۸۱ هستند و جوان ترین تیم شناخته شدیم. تنها تیمی هستیم که با وجود تقویت نشدن، تضعیف شده ایم و با وجود مصدومان زیاد ۲ مهره خوبمان با دریافت رضایت نامه خود از این تیم جدا شدند.

وی در مورد بازی هفته آینده مقابل گیتی پسند گفت: آنها تیم قابل احترامی هستند، کادر و بازیکنان با تجربه و خوبی دارند. فکر می کنم ۴ نفر اولی که در جام جهانی در تیم ملی بازی می کردند در باشگاه گیتی پسند حضور دارند و حتی ترکیب دوم یا سوم این تیم هم جز بازیکنان تیم ملی هستند.

سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند تصریح کرد: بازی سختی را در پیش داریم و با توجه به این که تعداد زیادی از بازیکنان خود را در اختیار نداریم برای یک مسابقه خوب در برابر گیتی پسند وارد زمین می شویم. تیم دست و پا بسته ای نیستیم و در بازی قبل تیم کراپ پر مهره را کاملا زمین گیر کرده بودیم و با توجه به شرایط روانی که بازیکنان داشتند نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

کردی خاطر نشان کرد: ما به احترام جامعه فوتسال و لیگ در حال شرکت در مسابقات هستیم. با توجه به شرایطی که برای رضا امانی پیش آمده فکر می کنم جا داشت سازمان لیگ به احترام خانواده این جوان حداقل یک بازی ما را به تعویق می انداختند ولی تابع قانون هستیم و به مسئولان احترام می گذاریم.

وی تصریح کرد:  ما پس از بازی با فردوس قم حتی یک تمرین خوب هم نداشتیم و هنگام تمرین بازیکنان و کادر فنی به خاطر وضعیت رضا امانی در حال گریه کردن بودند. در بازی مقابل کراپ هم ما بین دو نیمه در رختکن نتوانستیم در مورد مسائل فنی و بازی صحبت کنیم و همگی گریه می کردند. فکر می کنم اگر این اتفاق هر جای دیگری رخ می داد حداقل لیگ را یک هفته تعطیل می کردند چون این وضعیت کل لیگ را تحت تاثیر قرار داده است. شرایط تیم اصلا خوب نیست و کارمان شده فقط اشک ریختن. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.